Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів | [ Додати статтю ] |
Сценарій батьківських зборів, що завершують навчальний рік Тема. "Дітей не треба виховувати, з ними треба дружити" Девіз: Діти, давайте жити дружно! Збори проходять разом з дітьми. Підготовча робота. Батьки допомагають виготовити гасло з темою зборів, плакат з девізом (змальовується Кіт Леопольд і миші у вигляді учнів). Дітям доручається виготовлення гасел з прислів'ями про дружбу, малюнки про класні справи, що пройшли за рік. Іншим групам дітей доручено виготовити грамоти, подяки для батьків і запрошення на збори. Заздалегідь готується з дітьми концерт для батьків, а батьки готують у відповідь виступ. Вчитель готує плакати з порадами дітям і батькам, коробки для записок з питаннями і таблички до них "Питання батькам", "Питання дітям", грамоти кожній дитині. Оформлення: На дошці і на стінах красиво розвішені приготовані гасла, плакати, малюнки дітей (до 23 лютого і до 8 березня діти малювали мам і тат). Столи розставити можна по-різному, але не так, як в учбовий час, на столах вази з польовими квітами, коробки для питань, листи паперу, ручки. У запрошення вписували чотиривірш: Відкласти справи настав вже час, Прийдіть в суботу до нас у клас, Ми готуємося зустріти Вас, Будем раді побачити Вас! Збори Вчитель: Добрий вечір, дорогі друзі. Я почну наші урочисті і підсумкові збори з питання: "Як ви думаєте, чому частенько батьки і діти сваряться?" Напевно, тому, що не розуміють один одного. Діти не розуміють, що батьки втомилися на роботі, що вони знервовані своїми важкими турботами і проблемами, і не здогадуються допомогти їм, заспокоїти їх. Батькам ніколи зрозуміти проблеми і інтереси дитини, не розуміють, що для неї гра - це серйозно і важливо. І батьки починають "виховувати", вимагати, наказувати, а дітям не хочеться слухати нотації. І знаходяться батьки з дітьми по різні сторони барикад. А чи не краще об'єднатися, зрозуміти один одного і жити в добрі і згоді. А щоб це вийшло, постарайтеся слідувати деяким порадам для батьків і дітей (прочитати з плакатів з коментарями). Поради батькам * Будь-який малюк - відмінник або двієчник, рухливий або повільний, атлет або рохля - заслуговує на любов і пошану: цінність в ньому самому. * Пам'ятайте, що дитя не складається суспіль з недоліків, слабкостей, неуспіхів. Достоїнства є у дитини зараз, треба уміти їх побачити. * Не скупися на похвалу. Хвалити треба виконавця, а критикувати лише виконання. Хвалити персонально, а критикувати як можна байдужіше. * Всяке підвищення вимог починати з похвали, навіть авансом. * Ставте перед дитям досяжні цілі. * Замість наказів - просити поради або допомоги, як в рівного або старшого. * Дозволи учать дітей набагато краще, ніж заборони. * При необхідності покарання, пам'ятайте, що не варто двічі карати за одні і ті ж помилки. * Дитя повинне розуміти, за що і чому його карають. * Треба переконати себе, що в більшості випадків зауваження, обсмикування, вимоги просто не потрібні! Поради дітям * Довіряйте батькам - вони найближчі вам люди, лише вони можуть допомогти вам, дати хорошу пораду. * Розповідайте їм про свої проблеми, невдачі, прикрощі. * Діліться своїми радощами. * Піклуйтеся про батьків: у них багато труднощів. * Прагніть їх розуміти, допомагайте. Не засмучуйте і не ображайтеся на них даремно. Вчитель: І на наших зборах ми забудемо про всі розбіжності, проблеми, переживання, разом гратимемо, співатимемо, веселитимемося, вчитимемося бачити один в одного лише хороше, добре, світле, загалом, дружитимемо. В ході зборів діти і батьки можуть письмово ставити один одному питання для всіх або персонально і опускати їх у відповідну коробку. Концерт дітей В нім можна використовувати різні матеріали, що стосуються школи, сценки, шкільні частівки. Шкідливі поради Остера, пісні "Дорослі і діти", "Про тата". "Я у бабусі живу» та ін. Можна використовувати номери, які готувалися протягом року до різних свят. У відповідь виступ батьків. Залежить від талантів і можливостей батьків. Конкурсна програма 1. Діти і батьки беруть ручки, листочки і записують: * батьки - самі кращі якості свого дитяти; * діти - кращі слова, які можуть сказати своїм батькам. Потім обмінюються листочками. 2. Батьки і діти повинні розуміти один одного навіть без слів. Тому вони по черзі задають загадки, але не словами, а показавши їх пантомімою. 3. Дітям зав'язують очі, вони повинні взнати своїх маму або тата по руках, а батьки дітей по зачісках. 4. Тепер діти і батьки беруть по черзі зі своїх коробочок питання і відповідають на них. Вручення грамот і вдячностей. Вчитель: А тепер настає найурочистіша хвилина. Нагородження дітей, що брали активну участь у всіх справах класу (нагороджуються всі, треба знайти, за що кожне дитя заслуговує на нагородження). Але ми не змогли б так багато зробити без допомоги наших батьків. Ми їм вручаємо грамоти і подяки (будь-яку, навіть найменшу допомогу батьків треба пам'ятати і заохотити). А тепер ми всі станемо в круг, візьмемося за руки і заспіваємо пісню "Справжній друг". Після цього можна всім разом сфотографуватися.
| |
Переглядів: 12106 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |