Каталог статей
Головна » Статті » Різне » Афоризми та епіграфи про школу | [ Додати статтю ] |
Моє педагогічне кредо Вчитель про професію вчителя Чому я обрала професію вчителя початкових класів? Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Знаю це напевно, бо виросла в сім’ї, в якій мама все життя пропрацювала в дитячому садочку. Я не просто продо-вжила сімейну традицію, а серцем відчула, що моє покликання – учити дітей по-праведному жити, любити свою землю, не бути манкуртами, плекати в душі добро й людяність. Моя мама – вихователь, і мені якось непомітно передалися всі її національні світоглядні позиції, її щирі вболівання за долю нашої рідної мови й за майбутнє України. Хіба могла я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко. Та завжди допомагає приклад моєї матері - педагога і моя власна сім’я – чоловік , двоє синів-соколят та донечка - сонечко. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого батька. Він хоч і не педагог, але розуміє мої вчительські проблеми. А це так важливо! Вовчук І.С. * * * ...Как оказалось, писать о себе - сложно. Мои ценности Вообще-то у меня он не единственный, поэтому привожу основные: "Другие могут быть другими" И, конечно, любимый Ричард Бах: "Вот простой тест, окончена ли твоя миссия на Земле - ЕСЛИ ТЫ ЖИВ, ТО - НЕТ". Этим и руководствуюсь. Верю, что от одного человека зависит очень многое. * * * „Бідний і принижений вчитель не навчить своїх учнів бути багатими та гідними свого призначення. Тому український учитель має думати, як об’єднатися в різноманітні професійні асоціації, щоб акумулювати власний досвід і наробки колег, вести рівноправний діалог з органами влади і чиновниками в управліннях освітою.” * * * В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Ми намагаємось, щоб нашу учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від нашої самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу. * * * Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини! * * * Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності. * * * Школа – домівка, в якій ми живемо. * * * Єдність у меті, свобода у творчості, всьому – любов! * * * Дати дитині якісну освіту, не викликавши при цьому відрази до навчання - можливо! Намагаюсь, щоб дитина, яка весь день проводить у школі, зберегла нормальну психіку й зміцніла своє здоров'я. Шановні батьки, будьте впевнені, що вашу дитину люблять в школі так само, як любите її ви. Життєвий девіз: Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити. Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час! Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може. Творче кредо: Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал. Візьми промінь світла Візьми усмішку І подаруй її тому, Хто так її потребує. Візьми доброту І яви її тому, хто сам Не вміє віддавати. Візьми віру Візьми любов Педагогічне кредо: "Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості". Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя * * * Моя мета: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології. * * * "Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля у вихованні та навчанні дітей допоможуть формувати в учнях життєві компетентності". * * * Рецепт вчительської молодості: Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю. * * * Рецепт вчительського щастя: Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху. * * * Педагогічне кредо: "Головне - навчити дітей мислити" Б. Брехт Життєве кредо: Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці. Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше… Льюіс Керрол «Аліса у країні Чудес» Педагогічне кредо Стародавня мудрість Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. Працюючи за системою розвивального навчання, прагну не робити поділу між дітьми на сильних і слабих, а вчу їх цінувати свою працю та намагатися виконувати її якнайкраще. * * * Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою родиною. * * * * * * Наш символ - це біле латаття, Бо квітка дарує життя. На світі все хочемо знать ми, Щоб учням давати знання. Ідуть діти вперше до школи, Щоб гарні отримать знання. У квіточки є білий колір, А в учнів - душі чистота. Середина квітки - жовтова І радість відчуємо ми, Коли учні гарно читають Й цікаво їм з нами завжди. У квітки листя зеленіють, Мов наша надія ота На те, що на нашій ниві Зійдуть гарні сходи знання Цікава символіка кольорів цієї квітки: Білий колір - це чистота. Це юні, чисті душі дітей, які вперше приходять до школи. Жовта середина квітки - це світло, радість, насолода, яку ми відчуваємо від своєї праці. Зелений колір - мир, надія. Надія на те, що наша педагогічна нива ряснітиме чудовими сходами Чому саме ця квітка? За переказами старожилів нашого селища, в річці Ірпінь було багато латаття. Гуляючи берегами річки, хлопці рвали ці квіти для своїх коханих. Але водяні діви, що жили в річці, оберігали квіти. Сміливців, які намагалися порадувати своїх дівчат чарівними квітами, водяні діви тянили в глибінь ріки. Але щоб не сталося біди, хлопці повинні були придумати найчарівніші слова і з ними звертатися до водяних дів. Кому щастило, той повертався з букетом прекрасних квітів. * * * Моє педагогічне кредо: “ Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться” Мій девіз: “ Навчання повинно бути цікавим” * * * Наше педагогічне кредо: Ми хочемо: щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу розум у голові, щирість у серці, здоров'я в тілі. Ми погоджуємося: нове - добре забуте старе. Будуючи заклад нового типу, ми вчимося на власному минулому, і на чужому сучасному. Наше завдання: зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг: оволодіти необхідними навичками з обов'язкових предметів; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають йому нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу. Ми забезпечуємо: гуманітарну спрямованість навчання, яка передбачає поглиблене та профільне вивчення української, англійської мов, факультативного курсу гуманітарного циклу, а також природничо-математичного. * * * Моє педагогічне кредо: розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. | |
Переглядів: 151058 | Рейтинг: 4.0/191 |
Всього коментарів: 0 | |