Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Як попередити неуспішність Рекомендації для вчителя 1. Процес контролю за підготовленістю учнів: - контролювати засвоєння і повторення питань тих, що викликають у учнів найбільшу скруту - пильно аналізувати і систематизувати помилки в усних відповідях письмових роботах, завданнях, виявити помилки типові для класу в цілому і сконцентрувати увагу на їх усуненні - спеціально контролювати засвоєння матеріалу попередніх уроків невстигаючими учнями - узагальнювати підсумки засвоєння основних законів, правил, понять навиків і умінь після закінчення вивчення учбової теми або розділу. 2. Виклад нового матеріалу: - перевіряти протягом уроку ступінь розуміння учнями основних елементів учбового матеріалу - заохочувати і стимулювати питання з боку учнів при затрудненні в засвоєнні учбового матеріалу - підтримувати інтерес до засвоєння нових тематик і знань - урізноманітнювати методи навчання і підношення учбового матеріалу. 3. Самостійна робота учнів: - навчити умінню планувати роботу, виконувати її в заданому темпі і здійснювати контроль за виконаним - задавати для самостійної роботи завдання і вправи по найбільш важких, основних і складних розділах учбового матеріалу. Тим самим прагнучи до меншого числа вправ і завдань, але в певній системі досягти більшого ефекту - підбирати для самостійної роботи вправи по усуненню помилок, допущених у відповідях усних або письмових. Чітко розписувати порядок роботи, стимулювати і заохочувати постановку питань учнями при затрудненому виконанні самостійної роботи - надаючи допомогу учням, все ж всемірно розвивати їх самостійність 4. Самостійна робота учнів поза класом: -в ході домашньої роботи забезпечити повторення пройденого матеріалу, особливо концентруючи увагу на найбільш складних і істотних елементах учбової програми, що викликають найбільшу скруту - систематично вносити до домашніх завдань роботу над типовими помилками - чітко позначати порядок виконання домашньої роботи, перевіряти ступінь розуміння Ваших інструкцій слабовстигаючими учнями - обговорювати об'єм домашньої роботи з іншими вчителями класу, тим самим виключаючи зайве навантаження слабовстигаючих і середньовстигаючих учнів 5. Запобігання неуспішності учнів: - підвищення ефективності та «цікавості» уроку - заохочення і формування пізнавального інтересу до навчання і вивчення учбового матеріалу - індивідуальний підхід до кожного учня - спеціально пропрацювала система домашніх завдань - робота разом з батьками - заохочення учнів до підвищення відповідальності за їх товаришів у навчанні Джерело: http://www.planetashkol.ru/ | |
Переглядів: 3506 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |