Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Класний керівник і колектив класу 1. У виховній роботі спирайтеся на актив класу. Створюйте і постійно розширюйте його. 2. Для мобілізації громадської думки класу допоможіть кожному учневі зайняти активну позицію в колективі. 3. Будь-яке заохочення чи покарання має бути аргументованим. Уміння говорити з учнями коротко, просто, чесно - це дуже важливо. 4. Учнівське самоврядування класу є найефективнішим виховним засобом. Створення учнівського самоврядування – основне педагогічне завдання класного керівника. 5. Не хваліть і не критикуйте одних і тих самих учнів, бо можуть виникнути протилежні блоки і угрупування, які заважатимуть і вам, і колективу. 6. Оголошуючи громадську думку, будьте обережні, щоб не викликати відчуженості і замкненості учня. 7. Будьте нетерпимі до брутальної лайки. "Брудні" слова вживає, лише той, хто внутрішньо неохайний. 8. Щастя, коли тебе хочуть зрозуміти учні, а ти їх. 9. Втрата ініціативи, тупцювання на місці згубні скрізь, де є рух. Тільки знаючи і розуміючи учнів, можна сподіватися, що вони повірять і довіряться вам. 10. Чи вдалося вам об’єднати виховні зусилля вчителів, що працюють у вашому класі, учнівських громадських організацій, батьків і громадськості. 11. Класний керівник будує виховний процес на основі глибокого і систематичного вивчення особистості учнів: їх інтересів, нахилів, можливостей на принципах добровільності та співпраці дітей і дорослих. Як це вам вдається? 12. Як ви оцінюєте рівень громадянського виховання; учнів свого класу, засвоєння ними духовних надбань рідного народу, усної народної творчості, культурно-історичних, духовно-національних традицій? Як ви думаєте, це залежить від рівня вашої духовної збагаченості? 13. Якою мірою ви сприяєте всебічному розвитку учнів, формуванню в різноманітній суспільно-корисній діяльності високих морально-етичних якостей, естетичної, правової та екологічної культури? 14. Класний керівник піклується про охорону здоров’я, безпеку учнів, дотримання ними санітарно-гігієнічних норм, режиму, виховує свідоме ставлення до зміцнення здоров’я, запобігає вживанню алкоголю, наркотиків та інших шкідливих звичок, веде роботу з питань профілактики правопорушень. Чи вдається вам охопити цю величезну роботу. 15. Як часто ви вносите на розгляд керівників школи або педагогічної ради пропозиції про заохочення і відзначення учнів за досягнуті успіхи і високі результати в навчанні, про заохочення батьків, учителів, представників громадськості за допомогу в роботі з учнями класу? | |
Переглядів: 2611 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |