Типи уроків
Урок засвоєння нових знань 1. Організація класу . 2. Актуалізація і корекція опорних понять та уявлень. 3. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. 4. Мотивація навчальної діяльності учнів. 5. Сприймання нового матеріалу та його усвідомлення. 6. Узагальнення та систематизація набутих знань. 7. Підсумки уроку. 8. Домашнє завдання.
Урок засвоєння знань, умінь та навичок 1. Організація класу. 2. Перевірка домашнього завдання: актуалізація та корекція опорних знань (підготовчі вправи). 3. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. 4. Мотивація навчальної діяльності учнів. 5. Вивчення нового матеріалу, нового способу дій (ввідні вправи). 6. Первісне застосування набутих знань про способи дії (пробні вправи, коментовані вправи). 7. Застосування знань у стандартних умовах (тренувальні вправи). 8. Підсумки уроку. 9. Домашнє завдання.
Урок застосування знань, умінь та навичок 1. Організація класу. 2. Перевірка домашнього завдання. Відтворення та корекція опорних знань, умінь та навичок. 3. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. 4. Мотивація навчальної діяльності учнів. 5. Самостійне виконання учнями завдань (вправи нестандартні, вправи творчі.обговорення проблем, лабораторні або практичні роботи). 6. Узагальнення і систематизація результатів роботи класу. 7. Підсумок уроку. 8. Домашнє завдання.
Урок узагальнення та систематизації знань 1. Організація класу. 2. Відтворення і корекція опорних знань теми. 3. Повторення. Аналіз основних понять теми, фактологічного матеріалу. 4. Узагальнення та систематизація понять, аналіз зв’язків між ними. 5. Повторення основних вивчених способів дій. Застосування набутих знань до розв’язку типових задач у стандартних і нестандартних умовах. 6. Висновки і підсумок уроку. 7. Домашнє завдання.
Урок перевірки та корекції знань 1. Організація класу. 2. Повідомлення мети уроку. 3. Мотивація пізнавальної діяльності. 4. Перевірка знань та умінь учнів. Контроль за самостійністю виконання завдань. 5. Збір виконаних робіт. 6. Підсумок уроку.(Аналіз результатів уроку є одним з елементів майбутнього уроку). 7. Домашнє завдання. (Як правило, в розрізі груп та індивідів за рівнем їхнього оволодіння ЗУНами теми).
Комбінований урок (формування нових знань і умінь) 1. Організація класу . 2. Актуалізація і корекція опорних знань. 3. Повідомлення теми і мети уроку. 4. Мотивація пізнавальної діяльності. 5. Сприймання нового матеріалу, його усвідомлення. 6. Узагальнення і систематизація знань. 7. Первісне застосування знань (пробні вправи). 8. Застосування знань у стандартних умовах. 9. Підсумок уроку. 10. Домашнє завдання.
Комбінований урок (формування нових знань та перевірка і контроль набутих знань) 1. Організація класу. 2. Актуалізація і корекція опорних знань. 3. Повідомлення теми і мети уроку. 4. Мотивація пізнавальної діяльності. 5. Сприймання нового матеріалу. 6. Узагальнення і систематизація знань. 7. Організація учнів на виконання контрольної роботи. 8. Перевірка знань і умінь учнів. Контроль за самостійністю виконання. 9. Збір виконаних робіт.
10. Підсумок уроку. 11. Домашнє завдання.
http://www.zolochiv-school4.org.ua/
|