Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості
Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості І. Загальні данні 2. Вік. 3. Клас. 4. Загальний фізичній розвиток. 5. Стан здоров’я. 6. Умови життя. ІІ.Навчальна діяльність 2. Рівень загального розумового розвитку (світогляд, начитанність). 3. Рівень розвитку мовлення (запас слів, емоційність мовілення, вміння висловитивласну думку). 4. Здатність до навчання: • Особливості уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженність, стійкість, здатність до розподілу уваги). • Рівень усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість осмислення. 7. Індивідуальні властивості пам’яті (швидкість і міцньсть запом’ятовування легкість відтворювання). • Розвиток мислення (здатність розрізняти істотні та другорядні ознакипредметів та явищ, рівень засвоєння загальних та абстрактних понять). • Рівень розвитку уяви. 5. Старанність у навчальній роботі. 6. Інтерес до занять і ставлення до навчання (сприйняття заохочування чи покарання з бокувчителів і батьків, основний мотивнавчальної діяльності). 7. Вміння вчитися (дотримання режимудня, вміння самостійно працювати з книгою, контролювати себе, складати плани, конспекти). ІІІ. Особливості характеру й темпераменту 2. Особливості темпераменту, рівень працездатності, товарискості. 3. Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою. | |
Переглядів: 4928 | Рейтинг: 2.0/4 |
Всього коментарів: 0 | |