Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Психолого-педагогічна частина практики
Психолого-педагогічна частина практики Практика готує студентів до педагогічної діяльності, професійного спілкування зі студентами (учнями), виконання обов'язків класного керівника у середніх (ліцеях, гімназіях, школах) та вищих навчальних закладах (ВНЗ) І-ІІ-го рівнів акредитації, а також знайомство з роботою куратора студентської групи у ВНЗ Ш-ІУ-го рівня. Крім того, в цю частину педагогічної практики входить проведення виховних заходів та вивчення особистості студента (учня). В період проходження практики студенти спираються на знання, отримані в курсах "Основи педагогіки", "Психологія", "Риторика", ''Основи педагогіки вищої школи", "Методика викладання філософії", "Методика викладання філософії у ВНЗ". Метою цієї частини практики є прилучення студентів до педагогічної діяльності; ознайомлення з досвідом виховної роботи у навчальних закладах та плануванням цієї роботи; закріплення знань, умінь та навичок професійно-педагогічної діяльності Основними завданнями практики є: 1. Знайомство з особливостями педагогічної професії. 2. Закріплення теоретичних знань, умінь та навичок з курсів "Психологія", "Основи педагогіки", "Основи педагогіки вищої школи" у практичній діяльності студентів-практикантів. 3. Закріплення педагогічних умінь та навичок. 4. Оволодіння методикою виховної роботи; виконання обов'язками класного керівника (куратора ) студентської групи; 5. Практичне оволодіння методами вивчення особистості студента (учня). Студент-практикант повинен скласти конспект та провести один заліковий виховний захід у присутності класного керівника (куратора), керівника психолого-педагогічною частиною практики; провести вивчення та скласти психолого-педагогічну характеристику особистості студента (учня), скласти план виховної роботи з групою (класом) на період практики. | |
Переглядів: 2406 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |