Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Результати педагогічної практики
У результаті проходження навчально-виховної педагогічної практики студенти повинні виявити знання з навчальних дисциплін “Педагогіка”, “Психологія” і на їхній основі сформувати такі вміння:
- організаційні (організовувати власну педагогічну діяльність і учнівську діяльність, вміло застосовувати елементи взаємодії і співпраці, творити шкільну спільноту); - фахові (науково і методично підходити до відбору змісту та обсягу навчальної інформації відповідно до програми і теми з навчального предмета, враховувати вікові та індивідуальні особливості школярів, оперувати оптимальними формами, методами, засобами навчально-виховної діяльності, застосовувати інноваційні освітні технології у навчальному процесі, використовувати міжпредметні зв’язки і займатися духовним порадництвом дітей та молоді. - комунікативні (налагоджувати педагогічне спілкування зі школярами, педагогами і колегами на основі взаєморозуміння, взаємоповаги, емпатії і партнерства); - проективні (вміти планувати власну педагогічну діяльність, визначати мету й основні завдання, які ставить студент перед собою і школярами, вміти діагностувати навчально-виховні ситуації і ефективно й коректно проектувати свої подальші педагогічні дії); - рефлексивно-творчі (бути здатними до гуманного сприймання педагогічного оточення, конструктивно аналізувати власну професійну діяльність, прогнозувати майбутні дії, розвивати особисті та учнівські творчі якості, налагодити доброзичливе порадництво і консультування для школярів і своїх колег, проводити педагогічне спостереження і аналіз учнівської поведінки та надавати їм фахову допомогу, що ґрунтується на повазі і любові до дитини. По завершенню проходження навчально-виховної педагогічної практики студенти набувають відповідних навиків, а саме: - підготовки та проведення навчальних занять різних типів і виховних заходів; - сприймання та розуміння поведінки учнів; - застосування різноманітних методів, прийомів емоційно-вольового впливу на школярів; - аналізу та шляхів вирішення педагогічних ситуацій; - організації спілкування з учнями, вчителями, колегами у процесі професійної діяльності; - формування власного стилю педагогічної діяльності. | |
Переглядів: 2078 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |