Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

Результати педагогічної практики

Результати педагогічної практики

 
У результаті проходження навчально-виховної педагогічної практики студенти повинні виявити знання з навчальних дисциплін “Педагогіка”, “Психологія” і на їхній основі сформувати такі вміння:

-         організаційні (організовувати власну педагогічну діяльність і учнівську діяльність, вміло застосовувати елементи взаємодії і співпраці, творити шкільну спільноту);

-         фахові (науково і методично підходити до відбору змісту та обсягу навчальної інформації відповідно до програми і теми з навчального предмета, враховувати вікові та індивідуальні особливості школярів, оперувати оптимальними формами, методами, засобами навчально-виховної діяльності, застосовувати інноваційні освітні технології у навчальному процесі, використовувати міжпредметні зв’язки і займатися духовним порадництвом дітей та молоді.

-         комунікативні (налагоджувати педагогічне спілкування зі школярами, педагогами і колегами на основі взаєморозуміння, взаємоповаги, емпатії і партнерства);

-         проективні (вміти планувати власну педагогічну діяльність, визначати мету й основні завдання, які ставить студент перед собою і школярами, вміти діагностувати навчально-виховні ситуації і ефективно й коректно проектувати свої подальші педагогічні дії);

-         рефлексивно-творчі (бути здатними до гуманного сприймання педагогічного оточення, конструктивно аналізувати власну професійну діяльність, прогнозувати майбутні дії, розвивати особисті та учнівські творчі якості, налагодити доброзичливе порадництво і консультування для школярів і своїх колег, проводити педагогічне спостереження і аналіз учнівської поведінки та надавати їм фахову допомогу, що ґрунтується на повазі і любові до дитини.

 

По завершенню проходження навчально-виховної педагогічної практики студенти набувають відповідних навиків, а саме:

-         підготовки та проведення навчальних занять різних типів і виховних заходів;

-         сприймання та розуміння поведінки учнів;

-         застосування різноманітних методів, прийомів емоційно-вольового впливу на школярів;

-         аналізу та шляхів вирішення педагогічних ситуацій;

-         організації спілкування з учнями, вчителями, колегами у процесі професійної діяльності;

-         формування власного стилю педагогічної діяльності.

Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (05.06.2009)
Переглядів: 2056 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!