Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Організація педагогічної практики Початок практики. Педагогічна практика розпочинається настановчим інструктажем, в якому беруть участь студенти-практиканти, викладач-керівник практики та вчителі навчальних закладів, де студенти проходитимуть практику.
Настановчий інструктаж. На інструктажі керівник педпрактики зачитує наказ Ректора про проходження педагогічної практики студентами і розподіл їх за окремими навчальними закладами міста, а також ознайомлює студентів та педагогів з метою, основними завданнями та особливостями організації педагогічної практики. Комплексне вивчення студентами навчально-виховної роботи навчальних закладів. Ознайомлення з навчальними закладами і комплексне вивчення специфіки їхньої роботи відбуватиметься за такими напрямами: - ознайомлення з навчальним закладом, бесіда з представниками адміністрації, вчителями-предметниками, класними керівниками; - вивчення шкільної документації (розкладу занять, календарних планів вчителів, планів виховної роботи класних керівників тощо); - бесіда з учнями, батьками; - вивчення класних журналів, учнівських зошитів, щоденників; - ознайомлення з методами та формами роботи вчителів-предметників і класного керівника того класу, за яким закріплено студента; - складання і затвердження індивідуального плану роботи студента-практиканта (протягом першого тижня педагогічної практики). Навчальна робота. Умовно навчальна робота поділяється на такі етапи: перший - пасивний; другий - активний. Під час першого етапу студенти відвідують заняття вчителів, аналізують їх за схемою, вивчають і переймають кращий педагогічний досвід вчителів, беруть поради і консультації у фахівців-педагогів, визначаються з розкладом особистих занять, знайомляться з учнями і вчителями, з якими безпосередньо працюватимуть. На другому етапі студенти активно включаються в навчальну роботу. Вони розробляють конспекти уроків і затверджують їх у вчителя предметника; виготовляють дидактичний матеріал; підбирають до окремих уроків технічні засоби навчання (ТЗН); готують і проводять уроки (пробні і залікові); беруть участь в їхньому обговоренні а також відвідують і обговорюють уроки своїх колег-практикантів. Виховна робота. Студенти ознайомлюються з планом виховної роботи школи і класу, до якого вони прикріплені; долучаються до проведення запланованих шкільних і класних виховних заходів; беруть участь у повсякденній роботі класного колективу; самостійно готують і проводять різноманітні виховні заходи; беруть участь у роботі з батьками своїх учнів (вивчають умови виховання в сім’ї, відвідують батьківські збори); відвідують і обговорюють виховні заходи, які проводять колеги-практиканти. Методична та науково-дослідна робота студентів-практикантів полягає в ознайомленні з планом роботи методичних об’єднань учителів християнської етики; участі в семінарах, конференціях, педагогічних читаннях; спостереженні за життям і навчально-виховною діяльністю одного з учнів (за вибором практиканта) і написанні його психолого-педагогічної характеристики. Підсумки практики. Педагогічна практика завершується такими видами роботи студентів: - оформлення звітної документації; - підготовка матеріалів до фотомонтажу, газети, виставки тощо про результати і особливості проходження педагогічної практики; - підведення підсумків практики у місцях її проходження разом з керівником педпрактики і педагогами, які опікувалися студентами в навчальному закладі; - захист практики і участь у підсумковій конференції за результатами педагогічної практики. | |
Переглядів: 3336 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |