Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Анотація педагогічної практики Студенти-практиканти глибше осмислюють філософсько-етичні ідеї педагогічної діяльності, з якими вони ознайомилися в процесі вивчення курсів психолого-педагогічних дисциплін, виробляють гуманістичний підхід до роботи вчителя, орієнтований на особу учня.
Свою першу педагогічну діяльність студенти розпочинають в умовах учительського та учнівського колективів і приносять їм нові ідеї з академічного середовища. Перебуваючи на практиці, вони здійснюють зв'язок між кафедрами і факультетами Університету та школами, гімназіями, ліцеями та іншими навчальними закладами, сприяють обміну досвідом. Предмет "Християнська етика" порівняно новий у загальноосвітніх школах та освітніх закладах нового типу. Особливості навчального курсу, з одного боку, створюють перед студентами-практикантами певні труднощі у підборі відповідних дидактичних матеріалів, а з другого – відкривають необмежені можливості для творчих пошуків, використання широкого кола знань з історії, культурології, богослов'я, педагогіки, психології, філософії, соціології, методології і методики. Метою практики є залучення студентів до самостійної творчої педагогічної діяльності, формування системи педагогічних умінь і навичок педагогічної діяльності в умовах, оптимально наближених до роботи за фахом, а також навиків наставницького порадництва, формування наукового світогляду та цілісної людської особи шляхом плекання загальнолюдських чеснот. Головним завданням педагогічної практики є: · залучення студентів до педагогічної діяльності та навчально-виховної роботи; · ознайомлення з навчальним планом, програмами та посібниками з навчальних предметів; · встановлення зв'язків між теоретичними знаннями, отриманими під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін і практикою; · ознайомлення з сучасним станом навчально-виховної роботи і передовим педагогічним досвідом освітніх закладів, співпраця з викладачами, вчителями, класними керівниками; · організація педагогічної взаємодії з учнями, студентами; · вироблення власного творчого підходу до педагогічної діяльності; · виховання професійних педагогічний якостей особистості. Бази педагогічної практики: середні загальноосвітні школи та інші освітньо-виховні заклади (гімназії, ліцеї, коледжі, тощо). | |
Переглядів: 2041 | Рейтинг: 3.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |