Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

Анотація педагогічної практики

Анотація педагогічної практики

 
Студенти-практиканти глибше осмислюють філософсько-етичні ідеї педагогічної діяльності, з якими вони ознайомилися в процесі вивчення курсів психолого-педагогічних дисциплін, виробляють гуманістичний підхід до роботи вчителя, орієнтований на особу учня.

Свою першу педагогічну діяльність студенти розпочинають в умовах учительського та учнівського колективів і приносять їм нові ідеї з академічного середовища. Перебуваючи на практиці, вони здійснюють зв'язок між кафедрами і факультетами Університету та школами, гімназіями, ліцеями та іншими навчальними закладами, сприяють обміну досвідом.

Предмет "Християнська етика" порівняно новий у загальноосвітніх школах та освітніх закладах нового типу. Особливості навчального курсу, з одного боку, створюють перед студентами-практикантами певні труднощі у підборі відповідних дидактичних матеріалів, а з другого – відкривають необмежені можливості для творчих пошуків, використання широкого кола знань з історії, культурології, богослов'я, педагогіки, психології, філософії, соціології, методології і методики.

Метою практики є залучення студентів до самостійної творчої педагогічної діяльності, формування системи педагогічних умінь і навичок педагогічної діяльності в умовах, оптимально наближених до роботи за фахом, а також навиків наставницького порадництва, формування наукового світогляду та цілісної людської особи шляхом плекання загальнолюдських чеснот.

Головним завданням педагогічної практики є:

·        залучення студентів до педагогічної діяльності та навчально-виховної роботи;

·        ознайомлення з навчальним планом, програмами та посібниками з навчальних предметів;

·        встановлення зв'язків між теоретичними знаннями, отриманими під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін і практикою;

·        ознайомлення з сучасним станом навчально-виховної роботи і передовим педагогічним досвідом освітніх закладів, співпраця з викладачами, вчителями, класними керівниками;

·        організація педагогічної взаємодії з учнями, студентами;

·        вироблення власного творчого підходу до педагогічної діяльності;

·        виховання професійних педагогічний якостей особистості.

Бази педагогічної практики: середні загальноосвітні школи та інші освітньо-виховні заклади (гімназії, ліцеї, коледжі, тощо).

Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (05.06.2009)
Переглядів: 2009 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!