Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Психолого-педагогічна характеристика класу Подаються загальні відомості про клас, індивідуальні особливості учнів, рівень їхньої вихованості, свідомості, громадянської відповідальності; розвиток самоврядування тощо. Класний керівник може використати Орієнтовні питання для складання характеристики класу. Орієнтовні питання для складання характеристики класу І. Загальні відомості про клас: кількість учнів, дівчат, хлопців II. Соціально-психологічні особливості учнів 1. Соціометричний статус (на основі даних соціометрії): лідери, товариші, ізольовані, зневажені. Як здійснюється опора на лідерів. 2. Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи окремих учнів, класу в цілому. 3. Участь у гуртковій роботі. 4. Ставлення до вчителів. Особливості проведення роботи з батьками, їх ставлення до школи. 5. Рівень учнівського врядування, органи врядування. Організаторські здібності учнів класу, спілкування в класі. 6. Рівень вихованості учнів класу. III. Особистісні риси учнів класу 1. Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання. 2. Самосвідомість: прагнення, самооцінка. 3. Індивідуально-типологічні особливості школярів: особливості темпераменту, моральні якості. 4. Особливості психологічного стану деяких учнів. IV. Пізнавальні особливості учнів класу 1. Особливості сприйняття, пам'яті, уваги, мислення, уяви. 2. Рівень інтелектуального розвитку. V. Участь батьків у житті класу, школи VI. Педагогічні висновки. Завдання, на виконання яких має спрямовуватися робота з класним колективом (формулюються з огляду на характеристики класу)
Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10 | |
Переглядів: 22706 | Рейтинг: 2.2/4 |
Всього коментарів: 0 | |