Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Про педагогічну практику Найважливішим завданням практики є: -
поглиблення зв’язку теоретичних знань на основі
практичного навчання з реальним педагогічним процесом, використання їх у
розв’язанні конкретних навчальних і виховних задань, формування у студентів
психологічної готовності до роботи в школі; -
вироблення у майбутніх вчителів педагогічних умінь та
навичок практичної готовності до роботи в школі; -
вироблення у майбутніх вчителів педагогічних умінь та
навичок практичної діяльності в навчально-виховних закладах, потреби в
безперервній педагогічній самоосвіті; -
оволодіння сучасними методами і формами педагогічної
діяльності, новими прогресивними технологіями навчання; -
формування творчого дослідницького підходу до
педагогічної діяльності (Положення про практику студентів вищих педагогічних
навчальних закладів України. Київ – 2000). -
Практична підготовка здійснюється через навчальні та
виробничі (педагогічні) практики. -
Зміст, програми педпрактики, форми звітності
обумовлюються “Положенням про практику студентів вищих педагогічних навчальних
закладів України”, освітньо-кваліфікаційними характеристиками фахівців, що
передбачені Державними стандартами вищої освіти України, навчальними планами
спеціальностей і спеціалізацій та програмами практик. При підготовці фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”,
“спеціаліст” педагогічна практика здійснюється за наступними формами. Безперервна пропедевтична практика проводиться при підготовці фахівців
освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр” і “спеціаліст” і передбачає
залучення студентів до виконання конкретних завдань школи, класу, ознайомлення
з діяльністю класного керівника, системою роботи навчального закладу, вивчення
учнів і колективу класу, участь в поточній навчально-виховній роботі вчителя і
класного керівника. Ця практика проводиться протягом трьох тижнів в 6 та 7
семестрах. Суто педагогічна практика проводиться на передвипускному і випускному
курсах. Під час практики студенти виконують самостійно основні види
навчально-виховної роботи: проводять всі види занять з учнями, знайомляться з
роботою вчителя по спеціальності, приймають участь в виховній роботі з учнями в
методичній роботі вчителя. Головним критерієм оцінки результатів педпрактики є рівень сформованості
професійно значущих і педагогічних умінь та рівень професійної направленості
майбутніх вчителів. | |
Переглядів: 1714 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |