Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
Мiнiстерство освiти i науки Украни Повна назва інституту Назва кафедри Звiт з педагогiчної практики студента / ки ____ групи факультет початкової освiти Інститут дошкiльної та початкової освiти ____________________________________ (прiзвище, iмя, по-батьковi) у школi № Методист _____________________ Місто, рiк 1. Кількісні результати педагогічної практики: а) кiлькiсть вiдвiданих уроків вчителiв ……………………………10 б) кількість вiдвiданик урокiв студентів-практикантiв……...…… 10 в) кiлькiсть проведених урокiв……………………………….…… 7 г) кiлькiсть відвіданих позакласних заходiв………………….……7 ІІ. Початковий етап педагогічної практики IIедагогiчна практика розпочалася 03.02.2009 року. 03.02.2009 року - взяла участь у настановнiй конференції, у бесідi з методистом та керiвником вiд кафедри педагогіки/психології; 04.02.2009 року - познайомилася з керiвництвом школи, вчителями та класними керівниками; 04.02.2009 року - ознайомилася з планом роботи вчителя ( прізвище, ім’я, по-батькові); 04.02.2009 року - познайомилася з учнями … класу та їх класним керівником, з особовими справами учнiв та планом виховної роботи. 04.02.2009 року - ознайомилася з порядком ведення класного о журналу. ІІІ. Навчально-виховна робота Я склала тематичний план для … класу, використовуючи календарний план вчителя і таку літературу: 1. 2. 3. 4. 5. Я відвідала уроки різних вчителів, у тому числі вчителів: 04.02.2009 - … клас … (П.І.Б. вчителя) 05.02.2009 - … клас … (П.І.Б. вчителя) 06.-2.2009 - … клас … (П.І.Б. вчителя) Вважаю за потрібне сказати, що уроки проходять у доброзичливій атмосфері рівноправної співпраці і взаємодії вчителя та учнів. Учителі активізують процес навчання використовуючи різні форми роботи. Для підвищення інтересу учнів до предмету вчитель розучує з дітьми на уроці рисівки, вірші та пісні, прислів’я. Зважаючи на перевантаження дітей в … школі, вчителі намагаються вивчати весь необхідний матеріал на уроці, чого вони з успіхом і досягають, виконуючи майже все домашнє завдання в класi. Вчителi докладають багато зусиль, щоб пiдтримувати високий темп урокiв, мають багато роздавального матеріалу. Широко використовують наочність і ТЗН, додаткову літературу для читання. Школа забезпечена сучасно обладнаними кабінетами, якi дають учням можливiсть легко опановувати навчальний матеріал. Варто згадати, що школа має великий книжковий фонд для додаткового читання, люб’язно наданий канадським урядом, серед них: …. та багато iнших. Протягом кількох рокiв у школi навчання з … (назва предмету) проводиться за підручником …, створений колективом авторів під керівництвом … (П.І.Б.) Пiдрчник сприяє пiдвищенню інтересу учнiв до … (назва предмету), створює умови для повного засвоєння навчального матерiалу, пiдвищує ефективнiсть навчання. Цiкавi тексти з багатим i ретельно пiдiбраним матерiалом дозволяють розвивати учнів та поглиблювати їх знання про ... . Колективні форми роботи, описані в підручниках для початкового етапу навчання. Можна з успіхом використовувати на подальших етапах, активiзуючи процес навчання. Уроки за цим пiдручником проходять швидко і цiкаво, пiдручник настiльки повний і гармонiйний, що вчителю не потрiбно витрачати багато часу на пошук додаткового матерiалу або навіть основного навчального. Я проводила уроки в … та … класах, виготовляла наочнi посібники для успішного проведення уроків. Це: 1) таблички з iменами та прізвищами учнiв; 2) таблички схем умов задач для … класу; 3) текст для читання та опрацювання … ; 4) картки з невідомими словами до тексту …; 5) картки для контрольної роботи на перевiрки вмiнь учнів правильно вживати часи дієслів…; 6) картки з української мови зі словниковими словами для … класу ; 7) картки з прислів’ями; 8) картки для перевірки знань з мовної теми …; 9) тексти діалогів для … класу; 10) контрольні завдання для тексту… . Виготовлену наочнiсть я залишила школi. На своїх уроках я використовувала таку наочність: 1. 2. 3. 10.02.2009 року я відвідала позакласний захід, проведений у … класіт студенткою (П.І.Б.), де мені випала роль журі. У грі брали участь дві команди, кожна з яких мала назву й обрала собі капітана. По завданню першого конкурсу – привітання капітанам потрібно було представити команду, а потім команди змагалися: яка з них знає більше віршів, уміє краще добирати українські прислів’я, розгадувати загадки та кросворди, розв’язувати головоломки, збирати з окремих складів слова та співати пісню. Щоб дітям було веселіше – студенти … (П.І.Б.) розповідали їм жарти. Переможців не було, незважаючи на те, що змагалися дівчатка й хлопчики. Команди дуже хотіли перемогти і не погоджувалися розділити нічию. На прохання дітей журі навіть запропонувало ще один додатковий конкурс: прощального побажання суперникам, але й тут обидві команди показали однакові результати, тому журі оголосило, що перемогла дружба. Гра мала свої недоліки, але мені здається, що учням вона сподобалась. Крім того, вона принесла велику користь, бо створила (хоч і штучно) учням таку комунікативну ситуацію, у якій діти вмотивовано спілкувалися. 12.02.2009 року я відвiдала вікторину, проведену … (П.І.Б.) у … класi. 18.02.2009 року я вiдвiдала позакласний захiд … у … класі, проведений студенткою … (П.І.Б.). 22.02.2009 року з одногрупницею … (П.І.Б.) ми пiдготували і провели вікторину на тему … . Метою нашого заходу ми ставили перевірку знань учнiв про Україну, розвиток вміння коротко й доречно вiдповідати на запитання. Крiм цього ми намагалися розширити знання учнв про культуру рідного краю, iсторичні події, народні звичаї. Також ми прагнули пожвавити пізнавальний iнтерес до минулого нашої Батьківщини. IIри пiдготовці позакласного заходу ми переглянули значну кiлькiсть статей, присвячених цій тематиці, розробиля цiкаві запитання та завдання. Ми сформували двi команди: команду дівчаток (назва команди) та команду хлопчиків (назва команди). Кожна з яких обрала собi капітана, назву i девiз. Країнознавча вiкторина викликала справжнiй непiдробний iнтерес i надихнула дiтей на напружену працю: вони жваво обговорювали спiрнi питання, напружували пам’ять, згадуючи якість факти з історії чи сучасного життя. Вікторина проходила в атмосферi веселого суперництва та щирої дружби. Хочу зазначити, що дiти виявили максимум iнтелекту; винахідливості, а деякi з них продемонстрували справжню ерудицiю та вміння знайти вихід з важкої ситуації. Наприклад, коли команда не знала вiдповiдi на запитання, то діти робили припущення, які були не дуже далекі від iстини. Цей захід сприяв здруженню учнів класу і пожвавленню інтересу до культури рідного краю. Думаю, що дiтям сподобалось змагатися мiж собою i застосовувати свої знання на практиці. Ми досягли поставлених цiлей, оскільки вікторина показала, що учнi цікавляться і знають культуру рідної країни, а також виявила прогалини у їх знаннях, які ми сподiваємось усунути найближчим часом. 04.03.2009 я допомагала проводити Олiмпiаду «Кмітливий математик» серед … класiв. | |
Переглядів: 40637 | Рейтинг: 3.8/40 |
Всього коментарів: 0 | |