Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

ЛІТНЯ ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
ЛІТНЯ ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА 

Зразок щоденника практики 

Щ О Д Е Н Н И К 
літньої педагогічної практики 

Студента (Назва навчального закладу)
Прізвище ______________________________
Ім’я по-батькові ______________________________
курс ______________________________
група ______________________________
Спеціальність ______________________________

Назва
табору ______________________________

Керівник педагогічної практики

Час проходження практики

Назва міста 2011
Оформлення першої сторінки щоденника з літньої педагогічної практики студента.
1. Назва загону, номер загону, належність до вікової групи.
2. Девіз.
3. Емблема.
4. Загонова пісня.
5. Зміна (номер).
6. Прізвище вожатого, вихователя загону.

Оформлення другої сторінки щоденника.
1. Список дітей.
2. Необхідні дані про кожного:
а) дата народження
б) медична група
в) клас (в якому навчався)
г) робота в школі (бере участь класних заходах і т.д.)
д) відомості про батьків
е) телефон батьків
ж) адреса і домашній телефон (телефон для екстрених випадків, при відсутності домашнього)
з) рекомендації лікаря
і) захоплення
к) номер путівки.

Оформлення третьої сторінки щоденника.
1. Режим дня табору.
2. Загальнотабірні заходи на зміну.
3. Час роботи секцій і гуртків табору.

Оформлення четвертої сторінки щоденника.
1. План-сітка роботи загону та коротка пояснювальна записка до нього.

Оформлення п'ятої сторінки щоденника.
Психолого-педагогічна характеристика загону в розвитку (на початку зміни і в її кінці).
Примітка: у психолого-педагогічної характеристиці фіксуються вікові та індивідуальні особливості дітей, відносини в процесі міжособистісної взаємодії, відносини дружби і товариства, їх вміння в різних родах діяльності, організаторські здібності, зміни, що відбулася у формуванні, розвитку та якості особистості.

Оформлення сторінки з шостої по десяту.
Психолого-педагогічний аналіз літньої кампанії (рік) (загін, зміна).

Примітка: оформляється в кінці зміни (всього літа) за підсумками роботи, так як звіт за зміну.

Оформлення всіх наступних сторінок щоденника.

Примітка: береться цілий розворот. План роботи загону на день в якому вказується форми та види діяльності дітей, відповідальні за проведення аналізу роботи за день.

Нижче приведена форма зразку запису плану роботи загону на день.
ДАТА           Час проведения    Справи загону на день    Відповідальні    Аналіз дня
День тижня  Ранок
                   День
                   Вечір 

Схема звіту з літньої педагогічної практики в дитячому оздоровчому таборі

1. У якому ДОТ і в якості кого Ви працювали? Період перебування в таборі. Ставлення адміністрації табору і педагогічного колективу до практиканту. 
2. Зміст роботи ДОТ. 
• Перші дні табору (зустріч дітей, планування роботи), підготовка до відкриття табори і участь у ньому. 
• Екскурсії, походи і подорожі (натуралістична і краєзнавча робота). 
• Фізкультурно-оздоровча та фізкультурно-масова робота (змагання, спортивні ігри на місцевості, свята).
 • Праця та суспільно-корисна робота (організація і результати, ваша особиста участь). 
• Робота гуртків (участь в цій роботі). 
• Що зроблено дітьми в подарунок школі. 
3. Короткий аналіз своєї роботи: чому Ви навчилися на практиці, які результати вашої виховної роботи, які виявлено прогалини у підготовці для роботи в таборі, пропозиції на адресу коледжу щодо вдосконалення підготовки до роботи в ДОТ. 
Примітка: разом зі звітом надаються: газета вашого загону, вироби з природного матеріалу, фотографії, збірки та опис вечорів дозвілля та інших заходів, проведених Вами в загоні. Весь матеріал можна оформити 

САМОАНАЛІЗ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ ЛІТНІХ КАНІКУЛ 

II семестр 20___/20___навч. рік (з_______________ по______________) 

П.І.Б. студента_______________________________________________Група__________ 
Назва табору_________________________________________________________________ 
1. Теоретичні положення педагогіки та психології, які реализовані за період проходження практики _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
2. Об’єм проведеної роботы __________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
3. Труднощі, які виникли в роботі з дітьми в умовах літнього відпочинку ____________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
4. Знання, вміння та навики, придбані за період практики ________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
5. Найбільш вдалі форми та методи роботы за період практики ____________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
6. Оцінка теоретичної та практичної готовності до практики _____________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
7. Загальні висновки з літньої практики___________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
8. Задачі з самоосвіти __________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Підпис практиканта ____________________ 

Схема характеристики практиканта

1. Ставлення до роботи.
2. Самостійність та ініціативність у роботі.
3. Володіння організаторсько-педагогічними уміннями.
4. Рівень володіння методикою виховання в умовах літнього відпочинку дітей.
5. Культура спілкування з колегами, керівництвом, батьками.
6. Майстерність педагогічного спілкування з дітьми.
7. Виконання завдань і програми практики.
8. Рекомендації щодо вдосконалення теоретичної і практичної підготовки практиканта.[/size]
Категорія: Вчитель студенту | Додав: (26.06.2011)
Переглядів: 21995 | Рейтинг: 3.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!