Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Цілі та завдання виховної діяльності вчителя Важливим є визначення цільових орієнтирів виховної діяльності педагога. Головною метою є виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості. Обираючи мету, класні керівники повинні опиратися на підсумки індивідуальної та колективної аналітичної діяльності та спроектовані портрети учня і класу, а також дотримуватись вимог, які висуваються до цільових орієнтирів виховної діяльності, а саме: 1) бути спрямованими на розвиток особистості дитини, формування її інтелектуального, морального потенціалів, оволодіння учнями цілісною системою знань про оточуюче середовище, практичними уміннями і навичками, способами творчої діяльності, прийомами і методами самопізнання і саморозвитку, ціннісними ставленнями до себе і навколишньої соціальної та природної дійсності; 2) узгоджуватися із інтересами та ціннісними установками членів класної спільноти, відповідати особливостям колективу класу і умовам його життєдіяльності; 3) забезпечуватися необхідними ресурсами для їхньої реалізації; 4) бути конкретними, чітко і ясно сформульованими; 5) сприйматися такими, яких складно, але можливо досягнути; 6) бути гнучкими, тобто придатними до коригування; 7) піддаватися діагностуванню. У плані роботи класного керівника поряд з цілями формулюються і завдання, вирішення яких дозволяє досягти поставленої мети.
Можна орієнтуватися на таку схему логічного розвитку цілей: * розширити і поглибити знання вихованців за темою співпраці; * сформувати певне (залежить від вибраної цілі співпраці) емоційно-оцінююче ставлення до предмету чи явища, на якому будується співпраця (це можу бути інтерес, захоплення, гордість, співчуття, неприйняття - тільки не байдужість); * розкрити перед кожним вихованцем можливості для його особистої чи колективної участі в суспільно-корисній справі; * навчати практичним навичкам і вмінням особистої турботи про навколишнє оточення та природне середовище, оточуючих людях, про себе самого; * розвивати конкретні інтелектуальні, вольові, емоційні, фізичні здібності та якості вихованців; * формувати сприятливі для розвитку вихованців взаємовідносини в учнівському колективі. Цілі та завдання необхідно реалізувати їх шляхом особистої діяльності вихованців.
Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10 | |
Переглядів: 9164 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |