Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Індивідуальна робота з учнями Діяльність класного керівника спрямовується на створення у класі сприятливого середовища для формування особистості учнів, педагогічне проектування та забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку учня, пошук найбільш ефективних прийомів і методів здійснення виховного впливу на кожного школяра. Основними напрямами індивідуальної роботи класного керівника з учнями є: * вивчення індивідуальних особливостей учнів, специфіки умов і процесу їх розвитку; * встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною; * створення в класному колективі умов для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціальне цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів; * вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та соціального здоров’я учнів; * розв’язання питання соціальної адаптації учнів в умовах дитячого та педагогічного колективу; * надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адаптації до життєдіяльності класу, відносинах з учителем та іншими членами колективу навчального закладу, виконанні норм і правил поведінки у школі та поза її межами; * профілактична робота з учнями «групи ризику» (дітьми, які виховуються у дисфункційних сім’ях, схильні до правопорушень, вживають наркогенні речовини); * взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічною та іншими службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учнів, педагогічної підтримки суспільне корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному та фізичному становленні їх особистості; * сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення і та саморозвитку; * діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного учня, ‘ облік їхніх особистих досягнень. Під час розробки плану класний керівник може використати прийоми й методи психолого-педагогічної діагностики, вивчення матеріалів медичного та психологічного обстеження учнів, складання індивідуальних характеристик вихованців, оформлення карти захоплень та інтересів учнів, їхніх батьків, ведення щоденника особистих досягнень учнів, визначення разом із вихованцем та його батьками найближчих перспектив розвитку, індивідуальні консультації та бесіди, педагогічний консиліум, створення ситуацій успіху та вибору, розробка та реалізація програми колекційної діяльності, організація занять гуртка «Пізнай себе» тощо. Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10 | |
Переглядів: 24085 | Рейтинг: 2.3/7 |
Всього коментарів: 0 | |