Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі Вивчення може проводитися за напрямами: а) розвиток особистості учнів; б) формування класного колективу; в) рівень задоволеності учнів та їхніх батьків життєдіяльністю класу. Під час дослідження процесів, що відбуваються в класі, класному керівнику необхідно звернути увагу на такі важливі аспекти життя колективу, як: організація соціально значущої спільної діяльності; наявність пріоритетного (домінуючого) виду діяльності; активність і самореалізація учнів у спільній діяльності; стан емоційно-психологічних відносин; стан ділових відносин; наявність зв’язків з іншими групами та окремими індивідами; розвиток учнівського врядування. У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різноманітні прийоми та методи: педагогічне спостереження, соціологічне опитування (бесіду, інтерв’ю, анкетування), тестування, створення педагогічних ситуацій, методи експертного оцінювання, індивідуального і групового самооцінювання, вивчення продуктів творчої діяльності учнів тощо. У технологічний арсенал класного керівника можна включити такі діагностичні засоби: ігри «Лідер», «Кіностудія», «Подорож морем захоплень»; тести «Розумне про життєвий досвід», «Задоволеність учнів шкільним життям», «Задоволеність батьків роботою навчального закладу»; анкету «Який у нас колектив»; конкурс малюнків «Я у своєму класі» тощо. Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10 | |
Переглядів: 10479 | Рейтинг: 2.7/3 |
Всього коментарів: 0 | |