Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі

Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі

 

 

Вивчення може проводитися за напрямами:

         а) розвиток особистості учнів;

         б) формування класного колективу;

         в) рівень задоволеності учнів та їхніх батьків життєдіяльністю класу.

         Під час дослідження процесів, що відбуваються в класі, класному ке­рівнику необхідно звернути увагу на такі важливі аспекти життя колекти­ву, як:

         організація соціально значущої спільної діяльності;

         наявність пріоритетного (домінуючого) виду діяльності;

         активність і самореалізація учнів у спільній діяльності;

         стан емоційно-психологічних відносин;

         стан ділових відносин;

         наявність зв’язків з іншими групами та окремими індивідами;

         розвиток учнівського врядування.

        У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різно­манітні прийоми та методи: педагогічне спостереження, соціологічне опи­тування (бесіду, інтерв’ю, анкетування), тестування, створення педаго­гічних ситуацій, методи експертного оцінювання, індивідуального і гру­пового самооцінювання,  вивчення продуктів творчої діяльності учнів тощо.

         У технологічний арсенал класного керівника можна включити такі діаг­ностичні засоби: ігри «Лідер», «Кіностудія», «Подорож морем захоплень»; тести «Розумне про життєвий досвід», «Задоволеність учнів шкільним життям», «Задоволеність батьків роботою навчального закладу»; анкету «Який у нас колектив»; конкурс малюнків «Я у своєму класі» тощо.

 

Підготувала: заступник директора з виховної роботи Плюхіна О.А. Хмельницький НВК №10

 

http://www.digestnvk10.org.ua/

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (01.07.2009)
Переглядів: 10479 | Рейтинг: 2.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!