Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

План характеристики учня

План характеристики учня

  

1.   Спільні відомості про учня

Прізвище, ім'я. Дата народження. Діагноз. Чи відвідував дитячий сад. Рік вступу до школи. У яких класах і скільки років вчився.

 

2.   Історія розвитку

Достаток здоров'я батьків. Особливості вагітності і пологів. Ранній розвиток дитяти. Захворювання і травми в дошкільному віці.

 

3.   Сім'я дитини

Склад сім'ї. Заняття батьків. Матеріальні умови життя сім'ї. Умови виховання дитяти в сім'ї. Режим дня. Взаємовідношення між членами сім'ї. Відношення членів сім'ї до дитини.

 

4.   Фізичний статус

Фізичний розвиток, відповідність зросту. Відхилення у фізичному розвитку (зростання, угодована і т. д.)

Достаток моторики. Порушення рухів (скутість, расторможенность, паралічі, парези, стереотипні і нав'язливі рухи). Координація рухів.

Достаток аналізаторів (зір, слух і т. д.)

Наявність хронічних захворювання. Стомлюваність.

 

5.   Особливості пізнавальної діяльності

1.Увага. Об'єм. Стійкість. Перемикається. Особливості довільної і мимовільної уваги.

 

2.Сприйняття. Швидкість, об'єм, повнота, точність, свідомість.

   Особливості зорових, слухових, тактильних сприйнять.

   Сприйняття форми, величини, кольору, просторового розташування предметів. Особливості сприйняття часу.

 

3.Пам'ять. Прудкість, повнота, міцність запам'ятовування. Особливості  запам'ятовування цифрового, фактичного і словесного матеріалу. Особливості і об'єм навмисного і ненавмисного запам'ятовування.

    Свідомість, точність, повнота відтворення. Використання прийомів   запам'ятовування і пригадування.

    Наявність і особливості логічної (смислової) пам'яті.

    Переважаючий тип пам'яті (зорова, слухова, змішана)

    Індивідуальні особливості пам'яті.

 

4.Особливості мови. Рівень мовного розвитку. Темп і ритм мови. Дефекти вимови. Особливості голосу. Емоційне забарвлення мови.

Запас слів. Особливості активного і пасивного словника.

Граматична будова мови.

Достаток діалогічної і розповідної мови з елементами опису.

Особливості письмової мови.

 

5.  Мислення. Особливості аналізу і синтезу. Порівняння: правильність і повнота. Наявність багатоступінчастого аналізу і порівняння. Особливості порівняння зорового сприйманих об'єктів і словесного матеріалу. Особливості узагальнення і конкретизації.

Рівень розвитку мислення (наочно-образне, наочно-дієве, словесно-логічне).

Рівень засвоєння спільних і абстрактних понять.

Уміння встановлювати причинно-наслідкові залежності.

Розуміння головного в тексті, сюжеті.

Здатність робити самостійні виводи.

 

6.  Емоційно-вольова сфера

Глибина, стійкість відчуттів. Переважаючий настрій. Ступінь емоційної

збудливості. Наявність афектних спалахів.

Особливості волі (як підкоряється впливу). Навіюваність. Прояви негативізму.

Наявність дружніх і родинних відчуттів.

Наявність патологічних потягів.

 

7.  Загальнонавчальні уміння та навики

Уміння слухати, виконувати словесні завдання, працювати з наочними

посібниками і дидактичним матеріалом, підручником, зошитом.

Уміння планувати свою діяльність, працювати за планом. Навики

самоконтролю.

Особливості і труднощі засвоєння нових знань, формування умінь і навиків,

вживання засвоєних знань і умінь.

Самостійність в засвоєнні і вживанні знань. Уміння підбирати власні приклади

до вивчених правил, пояснювати свої дії.

Наявність і особливості перенесення знань і навиків в нову ситуацію.

 

8.  Особливості засвоєння окремих учбових предметів

Відношення до учбових предметів.

Мотиви учбової діяльності. Старанність.

Пізнавальні інтереси. Відношення до оцінки, відмітки, похвали і осуду.

Особливості опанування трудових умінь і навиків. Відношення до уроків праці і трудової діяльності. Самостійність.

 

9.   Особливості особистості

Спрямованість особистості. Характер інтересів. Рівень домагань і самооцінка. Відповідальність.

Дотримання правил поведінки в суспільстві, школі, удома. Поведінка в учбовій, трудовій, ігровій діяльності. Самостійність поведінки.

Взаємини з дитячим колективом і дорослими. Місце і роль в колективі. Наявність конформізму.

Соціалізація особистості.

 

   Педагогічні виводи і рекомендації

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (11.10.2008)
Переглядів: 7772 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!