Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики першокласників

 

Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики першокласників

 

1.                Особливості навчальної діяльності

1.1 Довільність психічних процесів

-         група здоров’я;

-         здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;

-         може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;

-         розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;

-         про виникненні навчальних труднощів на уроці докладає зусилля для їх подолання;

-         рівень активності та самостійності у виконанні домашніх завдань;

-         особливості уваги: концентрація, стійкість

1.2   Розвиток мислення

-         на уроці демонструє здатність узагальнювати свої знання;

-         здатен відділяти суттєві властивості предметів від не суттєвих;

-         орієнтується в основних поняттях часу;

1.3   Сформованість основних навчальних дій

-         розуміє завдання;

-         здатний виділяти в завданні основне питання, визначати шляхи виконання завдання;

-         може здійснювати прості операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал;

1.4   Рівень розвитку мови

-         може переказувати зміст тексту або розповідь вчителя своїми словами;

-         зв’язано висловлює свої думки;

-         має достатній словниковий запас;

1.5   Рівень розвитку тонкої моторики

-         пише розбірливо, виконує основні вимоги;

-         здатний малювати дрібні деталі, точно обводити контур;

1.6   Розумова працездатність

-         зберігає розумову працездатність упродовж цілого уроку;

-         здатний працювати в єдиному темпі з усім класом;

-         працездатність під час виконання домашніх завдань;

-         засвоює шкільну програму

 

2. Особливості поведінки та спілкування

 

2.1 Взаємодія з ровесниками

- активний у спілкуванні, сам вибирає собі партнерів для гри та занять;

- не провокує конфліктів з ровесниками, не б’є першим;

- має постійних товаришів у класі;

2.3 Взаємодія з педагогами

-  може звернутися з проханням до вчителя;

-  повагою ставиться до вчителя і дотримується потрібної дистанції у спілкуванні  з ним;

- прислухається до зауважень та вимог вчителя, намагається їх виконувати

2.3 Дотримання соціальних та етичних норм

- підтримує охайний зовнішній вигляд упродовж дня;

- не списує домашні завдання;

- дотримується правил поведінки та спілкування, що прийняті в класі;

2.4 Саморегуляція поведінки

- відповідаючи біля дошки контролює рухи свого тіла;

- володіє собою в ситуаціях, що вимагають зосередженості, мовчання або обмеженості рухів;

2.5 Активність та автономність поведінки

- контролює свої емоції;

- достатньо активний на уроці, намагається проявити свої знання;

- проявляє зацікавленість у здобутті нових знань;

- здатен чергувати по класу

 

3. Ставлення до навчальної діяльності

 

3.1 Наявність та характер навчальної мотивації

- не пропускає уроки без поважної причини;

- проявляє зацікавленість у позитивній оцінці;

- має все необхідне шкільне приладдя;

- особливості мотивації

3.2 Сталий емоційний стан у школі

- адекватно реагує на оцінку та критичні зауваження;

- рівень тривожності

 

4. Ставлення до світу та до самого себе

 

4.1 Ставлення до ровесників

- емоційно-позитивне сприймання до своїх відносин з ровесниками;

4.2 Ставлення до значимої діяльності

- позитивне сприймання школи та навчання

4.3 Самооцінка

- рівень самооцінки

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (11.10.2008)
Переглядів: 10361 | Рейтинг: 3.4/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!