Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Зміст виховної діяльності

IV. Ціннісне ставлення до природи

Виховнi досягнення

Сформованiсть понять i уявлень про довкiлля:

• усвiдомлення краси природи як унiкального явища та її функцiй у життi людини;

• пiзнавального iнтересу до природи;

• необхiдностi гармонiйного спiвiснування людини та природи, вiдповiдального ставлення до неї;

• дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;

• ставлення до рослин i тварин на засадах бiоетики;

• «Контурна карта виховної еколого-натуралiстичної роботи».

Орiєнтовнi теми для виховної дiяльностi

1 клас

«Чистий клас».

«Збережемо чистим довкiлля».

«Екологiчна стежка».

«Збережемо красу природи».

«Зеленi друзi мого краю».

«Першi веснянi квiти».

«Зустрiч пернатих друзiв».

«Ми за них вiдповiдаємо».

«Тварини — не iграшки».

«Туристична прогулянка «До чистих джерел».

«Рослини моєї вулиці».

«Природа в загадках, прислiв’ях, приказках та вiршах».

«Екологiя в загадках».

«Контурна карта виховної еколого-натуралiстичної роботи».

2клас

«Вiч-на-вiч iз природою».

«Чисте джерело».

«Чиста криниця».

«Збережемо красу природи».

«Екологiчна стежка в рiзнi пори року (вулицею мiста, села)».

«Чорнобиль — рана України».

«Первоцвiти просять захисту».

«Наш квiтник — найкращий».

«Дивовижнi звiрi Марiї Приймаченко».

«Якби тварини вмiли говорити».

«Рухливi iгри з елементами техніки туризму».

«Вiкторина-гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок».

«Боляче буває всiм (ставлення до тварин)».

«Тварини моєї місцевості».

«Контурна карта виховної еколого-натуралiстичної роботи»

3 клас

«Чисте подвiр’я».

«Подорож лiсовою стежкою».

«Збережемо красу природи».

«Заповiднi мiсця мого краю».

«Подарунки осені».

«Казковий фруктово-овочевий бал».

«Посаджу дерево».

«На квiти осенi чарiвнi подивись».

«Я не ображу рiдної землі».

«Одноденна туристська прогулянка «У походi друзі».

«Чорнобиль не має минулого часу».

«Ти вiдповiдальний за тих, кого приручив».

«Таємницi Катерини Білокур».

«Тварини взимку потребують твоєї допомоги».

«Рiздво в гостi прийшло.

«Контурна карта виховної еколого-натуралiстичної роботи»

4 клас

«Стань природi другом, будь природi сином».

«Себе я бачу в дзеркалi природи».

«Тече рiчка невеличка».

«Чисте довкiлля».

«Збережемо красу природи».

«Знай, люби, бережи».

«Збережемо природу рiдного краю».

«Туристська гра-естафета «Долаємо перешкоди».

«В усi пори року прекрасна земля».

«Екологiчною стежкою до лісу (гаю, поля)».

«Жива i нежива природа».

«Нагодуй птахiв (тварин)».

«Контурна карта виховної еколого-натуралiстичної роботи».

 

V. Цiннiсне ставлення до культури i мистецтва

Виховнi досягнення

Сформованiсть естетичних почуттів, уявлень i знань про прекрасне в життi i мистецтвi:

• основ про видову специфiку мистецтв, засобiв їх виразностi;

• вмiння вiдчувати та розуміти художнi образи;

• навичок виконувати творчi завдання.

Перелiк рекомендованих екскурсiй до природних та культурних об’єктiв, включених до списку всесвiтньої спадщини ЮНЕСКО.

Орієнтовні теми для виховної діяльності

1 клас

«Музика поряд з нами».

«Краса природи в пісні і слові».

«Музичні фантазії»

«Музика в природі: пори року».

«Мистецтво слова».

 «Абетка мистецтва».

«Таємниця однiєї картини».

«Танок осiннього листя».

«Мистецька галерея зими».

«Свiт казки».

«Мистецтво ляльки».

«Вчимося етикету».

«Культура поведiнки: iдемо до театру (музею, кiнотеатру, цирку, на виставку тощо)».

2 клас

«Музичний фольклор рiдного краю».

«Народнi звичаї».

«Краса природи у творах образотворчого мистецтва».

«У царинi мистецтва».

«Чарiвне слово поезiї».

«Я вишиваю рушничою».

«Лине пiсня колискова».

«Музична мозаїка».

«Театр актора i ляльки».

«Фарби осенi».

«Поезiя зими».

«Мелодія весни».

«Вчимося етикету».

«Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо).

3 клас

«У царинi мистецтва».

«Музичнi захоплення».

«Я вишиваю рушничок».

«Кiномистецтво».

«Архiтектурнi перлини рiдного краю».

«Доторкнутися словом до серця».

«Хоровод весняних квiтiв».

«Краса природи рiдного краю».

«Малюю до картинної галереї»

«Граю у ляльковiй виставi».

«Вчимося етикету».

«Культура поведiнки: iдемо до театру (музею, кiнотеатру, цирку, на виставку тощо)».

4 клас

«Мистецькi шедеври».

«Влучне слово».

«Таємниця однiєї картини».

«Музична спадщина рiдного краю».

«Музична терапiя».

«Краса природи в мистецтвi».

«За народними ремеслами».

«Кiномистецтво: документальний фiльм».

«Мистецькими стежками рiдного краю».

«Пiсня рiдного краю».

«Прекрасне очима дитини».

«Театральна афiша».

«Вчимося етикету».

«Культура поведiнки: iдемо до театру (музею, кiнотеатру, цирку, на виставку тощо)».

«Мобiльна культура».

 

VI. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Виховнi досягнення

Сформованiсть основних понять про народ, нацiю, суспiльство, державу:

• почуття поваги до рiдного краю, народу, мови;

• приналежностi до української нацiї, вiдчуття себе громадянином України, шанування державних символiв, Конституцiї України;

• любові до культури свого народу, його традицiй, звичаїв i обрядiв;

• розумiння правил взаємодiї людей у колективi, суспiльствi та безконфлiктнiсть їх спiлкування, толерантного ставлення до представникiв iнших нацiональностей, шанобливого ставлення до їх культури, релігій, традицiй.

Орiєнтовнi теми для виховної дiяльностi

1 клас

«Та земля мила, де мати народила».

«Моя рiдна Україна».

«Символи моєї держави».

«Знай i поважай герб, прапор i гiмн своєї Батьківщини».

«Ми — українцi».

«У країнi рiдної мови».

«Мова рiдна, слово рiдне...».

«Правовий букварик».

«Я маю право... Кожна людина має право».

2 клас

«Наша Вiтчизна — Україна».

«У нас одна Батькiвщина — наша рiдна Україна».

«Ми — українцi».

«Я — син своєї землi».

«Українцi за кордоном».

«Славетнi українцi».

«Кожному мила своя сторона».

«Моя мала Батьківщина».

«Мiй рiдний край».

«Рiд, родина, рiдня».

«Моя рiдна вулиця».

«Пам’ятаймо героїв».

«Мої права та обов’язки».

«Дитяча праця i права дитини».

3 клас

«Я — маленький громадянин».

«Кожна дитина має право».

«З чого починається Вiтчизна?».

«Що необхiдно знати про нацiональну символiку».

«Усi — єдина сiм’я».

«Чи знаєш ти свiй край?».

«Древнiй Київ — столиця України».

«Легенди мого краю».

«Вулицями рiдного мiста (села)».

«Година пам’яті i мужностi».

«Моральнi цiнностi мого народу. Традицiї поваги, турботи, спiвчуття й допомоги людям».

4 клас

«Одна-єдина  на цілім свiтi...».

«Я — громадянин України i пишаюсь цим».

«Школа прав дитини».

«Люби i знай свiй рiдний край».

«Люди, які прославили мiй край».

«Сторiнки iсторiї мого мiста (села)».

«І живе калина на паперi».

«Усi народи України живуть у злагодi та мирi».

«Шануймося, бо ми того вартi».

 

                                  ж. «Шкільний світ», вересень 2008, № 33 (449).

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (05.01.2009)
Переглядів: 11257 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!