Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Зміст виховної діяльності І. Ціннісне ставлення до себе Виховні досягнення Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості: • усвідомлення цінності власного життя i збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини; • адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного в собі, основ cамооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності; • знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму). Орієнтовні теми для виховної діяльності 1 клас «Наша мова – солов’їна». «Книжка в житті людини». «Книжка – джерело знань». «Азбука ввічливості». «Бути вихованим. Що це означає?» «Розкажи про себе». «На кого ти хочеш бути схожим?» «Мій настрій». «Мій день». «Зовнішній вигляд учня». «Я і мої друзі». «Я і мій клас». «Як треба поводитися у школі, вдома, надворі?» «Кожній речі – своє місце». «Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся». «Чистота – запорука здоров’я». «Будемо здорові, або Пригоди маленьких зубчиків». «Вогонь буває різним». «Абетка пішохода». «Ти – пішохід». 2 клас «Книжка – мій друг». «Чарiвнi слова». «Мiй День народження». «Що потрiбно знати про свiй характер?». «Як органiзувати свiй день?» «Цiнуй свiй час i час інших». «Сам удома». «Дав обіцянку — виконуй». «Умій слухати». «Дбай про інших». «Однокласник, товариш, друг». «Дерево мiцне корінням, а людина— друзями». «Як не захворіти». «Подорож до Країни здоров’я». «Інфекційні захворювання». «Старти надій». 3 клас «Найцінніше в моєму житті». «Дорога кожна хвилина». «Мої доручення». «Мiй день: хороше i погане». «Дисциплiна i культура». «Дорога в школу та додому». «Ти вихована дитина?». «Твiй зовнiшнiй вигляд». «Мiй улюблений герой». «Як я дбаю про своє здоров’я». «Продукти харчування: наші друзі і вороги». «Свято Мийдодира». «Спортивна надiя». 4клас «Вiра у себе». «Завтрашній характер — у сьогоднішньому вчинку». «Для чого живе людина?». «На кого я хочу бути схожим у життi?». «Мiй iдеал». «Твої норми поведінки». «Що означає бути вихованим». «Чуйнiсть i байдужiсть». «Не кидай слiв на вiтер». «Хто багато читає, той багато знає». «Козацькi забави». «Як я провiв канiкули». «Почни день з ранкової гiмнастики». «Переможемо всі хвороби». «Культура харчування». «Шкідливі звички». ІІ. Ціннiсне ставлення до сім’ї, родини, людей Виховнi досягнення Сформованість основ нацiональних і загальнолюдських цiнностей: • умiнь та навичок пiдтримки i збереження мiжособистiсної злагоди, запобiгання та мирного розв’язування конфлiктiв; • здатностi враховувати думку iнших людей, адекватно оцiнювати власнi вчинки та вчинки iнших; • моральних якостей (чуйностi, чесностi, правдивостi, справедливостi, гiдностi, толерантностi, милосердя, взаємодопомоги, товариськостi, спiвпереживання, щедростi, поваги до особистостi). Орiєнтовнi теми для виховної діяльностi 1 клас «Мої обов’язки в сiм’ї». «Мама, тато, я — дружна сiм’я». «Що означає бути вихованою людиною?». «Свiтлофор ввiчливостi». «Чарiвнi слова відкривають серця». «Чесним треба бути всюди». «Школа хорошої поведінки». «Умій слухати». «Вiдкриваємо скриньку добрих справ». «Про дружбу». «Кого з друзiв ти вiзьмеш у подорож?». «Майстерня Дiда Мороза». «Свято Чепурушки». «Бабусина скриня». «Скриня народної мудростi». 2клас «Бути совiсним означає...». «Мiй товариш». «Моя iграшка — тобi». «Буду гiдним скрiзь i всюди, щоб нести Вам радiсть, люди!». «Про справжню дружбу». «Школа вишуканих манер». «Ти — вихована дитина?». «Турбота. Дiти допомагають дітям». «Як би я вчинив...». «Шануй батька й неньку». «Традиції та релiквiї моєї родини». «Берегиня». «Рушник моєї бабусi». «Захоплення моїх рiдних». 3 клас «Дерево мiцне корiнням, а людина — родом». «Родина, родина: вiд батька до сина». «Вчимося бути добрими людьми». «Якщо ти погано вчинив». «Мiй день, мої вчинки». «Чужого горя не буває». «Якщо твій друг помилився...». «Як i чим випробовується дружба». «Про правила товаришування». 4 клас «Ти знаєш, що ти людина?». «Гляди, не забудь — людиною будь!». «Народна мудрiсть про добро, совiсть, ввiчливiсть, справедливiсть, чеснiсть». «Хочу i треба». «Розкажи менi про себе». «Подаруй свято іншим». «Слово не горобець, вилетитъ — не пiймаєш». «Вихована людина: яка вона?». «Золоте правило ввiчливостi». «Мама, тато, я — читацька сiм’я». «Від матерi доні добро передати». ІІІ. Цiннiсне ставлення до праці Виховнi досягнення Сформованiсть понять та уявлень про важливiсть працi в життi людини: • уявлення про типи професiй; • вмiнь i навичок самообслуговуючої працi; • поваги до людини працi; • почуття вiдповiдальностi, вимогливостi до себе, охайностi, дбайливостi, дисциплiнованостi, старанностi, наполегливостi. Орiєнтовнi теми для виховної дiяльностi 1 клас «Бджiлка мала, та й та працює». «Ми працю любимо». «Про двох братiв — Умiйка та Неумiйка». «Знайомимося з професiєю». «Коли я виросту...». «Мiсто веселих майстрiв». «Збережемо книжку». 2 клас «Навiщо людина працює». «Землю сонце прикрашає, а людину — праця». «Дiло майстра хвалить». «Книжкова лiкарня». «Подарунки молодшим друзям». «Професiя моїх батькiв». «Кращий мамин помічник». 3 клас «Праця годує, а лінь – марнує». «Цінуймо працю iнших». «Усi професiї потрiбнi, усi професiї важливi...». «Скибочка хлiба». «Мої досягнення». «За що ми любимо свою професiю». «До джерел народних ремесел». 4 клас «Праця прикрашає людину». «Праця — джерело життя i головна його прикраса». «Я — черговий». «Допоможи книжцi!». «Подарунки власноруч». «Трудовi традицiї української родини». «Працьовита родина». «Калейдоскоп професiй». «Пiдприємства нашого мiста (селища)». «Чи знаєш ти цiну працi?» «Подарунок малюкам дитячого садка». | |
Переглядів: 14608 | Рейтинг: 4.1/9 |
Всього коментарів: 0 | |