Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Індивідуальна виховна робота

Індивідуальна виховна робота

Методи вивчення особистості

Мета вивчення

Відвідування та спостереження за учнями в сім'ї, бесіди з учнями, батьками.

Вивчення морального клімату в сім'ї, ставлення учнів до близьких, рівня освіти батьків, поглядів на виховання, матеріального стану.

Спостереження за реакцією на оцінки учнів, на записи та зауваження в щоденнику.

Вивчення контролю батьків за
поведінкою дитини, ефективності
впливу сім'ї та методів виховання.

Бесіди з батьками та учнями про довірливі стосунки між ними.

Вивчення поведінки дитини в сім'ї.

Огляд "куточка школяра" під час  відвідування. Бесіди і консультації для батьків про організацію режиму дня
дитини і домашньої роботи.

Вивчення організації в родині
навчальної праці школяра.

Співвідношення успішності в цьому
і минулому навчальному році.

Вивчення змін успішності школяра після ускладнення програми.

Спостереження та оцінка організаторських здібностей, суспільних вчинків.

Вивчення інтересів до виконання
доручень; розвиток організаторських здібностей.

Педагогічні спостереження, аналіз зошитів, щоденників. Аналіз зауважень учителів, які були зроблені у щоденнику.

Вивчення рівня розвитку точності,
акуратності ведення записів.

З'ясування поглядів учнів на дружбу
і товаришування в бесідах та диспутах.

Виведення інтересів учнів.

Анкетування і тестування.

Вивчення ролі учня в системі міжособистих стосунків у колективі.

Діагностика.

Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей і здібностей учнів, їхніх потреб та інтересів.

 

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (23.01.2009)
Переглядів: 8772 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!