Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Положення про раду профілактики правопорушень серед неповнолітніх
Шкільна рада профілактики правопорушень серед неповнолітніх створюється у навчальному закладі із числа педагогічних працівників школи, представників батьківської громадськості, правоохоронних органів, старшокласників і є складовою частиною системи шкільного самоврядування. Завдання 1. Створити максимально сприятливі умови для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, з метою запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків 2. Сформувати єдиний шкільний колектив із здоровим моральним мікрокліматом 3. Забезпечити координацію усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу 4. Постійно підвищувати ефективність виховної роботи з учнями 5. Сприяти розвитку учнівського самоврядування 6. Формувати громадську активність, самостійність, відповідальність учнів 7. Здійснювати профілактику негативних проявів поведінки неповнолітніх Організація роботи Шкільна рада профілактики правопорушень серед неповнолітніх складається із 7-9 осіб у залежності від загальної кількості учнів у школі. Із числа працівників школи до ради входять заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, шкільний психолог, педагоги-консультанти секцій учнівського самоврядування. Із числа батьківської громадськості доцільно включити до складу ради юристів-працівників правоохоронних органів, соціологів, лікарів. Із числа старшокласників до складу ради можуть входити представники учнівського самоврядування. Періодичність засідань визначається в залежності від загального стану профілактичної роботи у школі, обстановки у селищі, необхідності у рішучих заходах. Головою ради обирається директор школи або його заступник з виховної роботи. Шкільна рада не підпорядковується комісіям у справах неповнолітніх. Функції ради профілактики Рада є суто профілактичним органом, що й визначає її функції. Діагностична функція реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з’ясування реального стану навчально-виховного процесу. Координуюча функція зумовлює ефективність взаємозв’язків між ланками ради, а також суб’єктами зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім’я, однолітки, заклади культури). Творча функція надає комісії право добору доцільних психолого-педагогічних, соціальних, організаційних впливів на школярів із врахуванням конкретних умов і особливостей. Проективну функцію рада виконує, розробляючи нові ефективні форми і методи реагування на очікувану і реальну ситуацію із відхиленнями у поведінці чи із порушеннями морально-правових норм. Оціночно-узагальнююча функція ради полягає у виборі адекватної системи її роботи на підставі аналізу і оцінки наявного стану. Просвітницька функція реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань із права, психології, медицини, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень серед школярів. Прогнозуюча функція полягає у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів, які мають відхилення у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм. | |
Переглядів: 5149 | Рейтинг: 2.6/8 |
Всього коментарів: 0 | |