Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи | [ Додати статтю ] |
Продовження Сьогодні Маринка Уроків не знала. Домашнє завдання В Галинки списала Зі школи додому Вернулись дівчатка, І тут повторилось Усе в них спочатку. Удома Маринка Отак міркувала: – Сьогодні в Галинки Уроки списала. Чого ж я завдання Робити спішу? І завтра в Галинки Уроки спишу! Галинка ж удома Отак міркувала: – Сьогодні Маринка У мене списала. Чого ж я завдання Робити спішу? Його у Маринки Я завтра спишу! А ранком у школі Зустрілися двоє. Спочатку дівчатка Зраділи обоє. Та стала Маринка Галинку питати: --Чи можна іще раз У тебе списати? Галинка у сльози: --От бачиш, яка ти,-- Я думала в тебе Сьогодні списати!.. До столу учителька Їх запросила І порівну двійку На двох розділила. Дорогі наші, улюблені перші вчителі Ми ніколи не забудемо 1 вересня _____ року. Ваші теплі материнські руки, ласкаві посмішки зігріли наші маленькі серця. Саме ви відкрили нам двері у чудову і незвідану країну Знань. Дякуємо вам за все. Пісня «Маленькая страна» Тут, серед вуличок Подолу, Морем турботи огорнула Поміж дзвінких алей, І хмаркою тепла, Стрів першокласників веселих Бути добрішими учила Добрий старий ліцей Вчителька перша моя Всі хвилювались: як там буде, Роки минули дуже швидко, Що там чекає нас? Як наші сни легкі, Вчителька радо всіх зустріла Вчора були ми першоклашки- І повела у клас. Нині—випускники. Пр-в: Вчителько мила моя-2 Вчителько мила моя-2 Хай в вашім серці квітне радість Хай обминають вас негоди Пісня і доброта. В пам*яті ви одна. СЦЕНА 3 Под мелодию Марша выходят дети спортсмены Акробатическая композиция «На сопках Манчжурии» В конце композиции плакаты с именами учителей Марш физкультурников І- Ну-ка, солнце, ярче брызни, Золотыми лучами освети, Эй, ребята, больше жизни, На урок физкультуры поспешим. Чтобы тело и душа были молоды-3 р. Ты не бойся ни жары и ни холода, Закаляйся, как сталь. Пр-в: Физкульт—ура!-2р. Ура!—2р. учителя!!! Благодарим за ваш честный труд Ведь впереди победы нас ждут Говорим Снова вам БЛАГОДАРИМ! Уходят со сцены под музыку. СЦЕНА 4 Хто сказав, що справжній мужчина Повинен тільки книжки читать? Він повинен уміти швидко Ремонтувать, пилять, вирізать. У світі не все вирішують гроші Іноді треба вміти самим Замінити гайку, пошити речі. Навички ці знадобляться всім. За все ми вдячні вам - _______________________. А зараз згадаємо тих, без кого неможливе жодне свято в нашому театрі. Може, ви гадаєте, що це білетери чи касири? Ні, це найталановитіші представники мистецького світу. Шановна ___________, тільки людина з вашим талантом змогла навчити нас танцювати, змогла запалити в кожному іскорку любові до танцю. А хто був за роялем на святах усіх? Хто пише вірші і пародії-пісні? В кому гумор, радість і сміх? В _____________ - справжній артистці. В серці мелодія, душа, як пісня, Своїм талантом ви вражали нас. ______________ , ви музики втілення, І свято не можливе в ліцеї без Вас. Всім вам, дорогі наші, даруємо танок кохання. Сцена 5 Ведучі: Ну що ж у театральному фойє ми обійшли всі закутки. І настав час запросити вас у святая святих – за лаштунки. Зазирнемо ж у репетиційні кімнати. (На сцені в мантіях дві вішалки, на столі табличка – Тихо! Іде екзамен) Пісня “Гранитный камешек» 1-й Эти синусы учу/3 раза Но боюсь к профессорам туда идти Ведь у них гранитный камешек в груди 2 раза 2-й Ну а я вчера не выучил урок 3-й Лучше ты к ним в кабинет не заходи 2 раза Знай у них гранитный камешек в груди 4-й Лучше буду про любовь я фильм смотреть, Чем над алгеброй весь вечер просидеть, Я советую в класс «право» приходи» Там не страшен этот камешек в груди. И о чем вы говорите не пойму Математику я больше всех люблю. Математики они не сухари. И гранит науки нужен им в груди. - Если хочешь слабеющий дух укреплять, Если жизнь интересную хочешь прожить, Если хочешь вершины достичь, то запомни – Математику просто обязан любить. - Спасибо вам _____________, что научили нас понимать и любить прекрасную науку – математику. (Цветы) - Тихо! Тихо! Все:- Что случилось? -Нам привиделся ужасный сон. -О, это был кошмар! Спим мы на уроке и вдруг видим … -Мышь, присоединенная к последовательному порту, ничем не отличается от мыши присоединенной к шине, по крайней мере внешне: хвосты обеих крепились где-то на задней панели компьютера. -А вот там начинались различия… Хвост мыши, которая присоединялась к шине, был прикреплен не последовательному порту, а к специальной плате. -Как эта плата туда попадает??? Ответить на этот вопрос всегда могли наши учителя информатики ___________. Именно они – маги компьютерных сетей и интернетовских паутин – помогали нам выбраться из таких запутанных лабиринтов. От души благодарим вас. Песня “Если у вас нету тёти” Если у вас нету мышки Её не отравит сосед И с другом не буде драки Если у вас/2р джойстика если нет Джойстика нет Если у вас нет модема Пусть счет с АТС не страшит И вирус уйдет к другому Если у вас/3р “компа” нет Компьютера нет Припев: Мигает экран лукаво Зовет, манит интернет Думайте сами, решайти сами Учиться вам или нет Учиться или нет. Если хотите вы в жизни Хорошее дело иметь Тогда просто необходимо С компьютером вам/2р Нужно работать уметь Нужно уметь Припев. | |
Переглядів: 2393 | Рейтинг: 2.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |