Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи | [ Додати статтю ] |
Продовження Сцена 6 Ведучий- А це не просто репетиційний зал – це лабораторія. В ній майбутні актори відкривають для себе основи природних наук. (Діти виходять з хім. обладнанням) Пісня (“Какао”) На обід ми хотіли какао зварить Та не знали чого туди намісить. Ми взяли кислоти, купорос долили Зготували якоїсь собі бурди. Приспів: Нам говорили: хімію учи, Тоді не будеш пити кислоти Що силунок – це не золото згадай, І з дуру ти його не розчиняй. На вечерю хотіли ми каву зварить, Та не знали чого туди намісить. Не хотілось нам хімію зовсім зубрить Доведеться тепер чисту воду пить У хімкабінеті зібрав аппарат Відмінник Кіндрат/2 р Тепер може гнати собі лимонад - Так, хімія – велика наука. І за її знання ми повинні бути вдячні _____________. Музика “Семнадцать мгновений весны» На сцене двое – мать и сын и табличка – «Домик профессора» С:- У вас продается славянский шкаф? М:- Шкаф уже продан, есть никелированный осциллограф с амперметром. М:- С картинки в твоем букваре С хороших и умных задачников, «С чего начинается Родина» С:- А может она начинается С той песни, что пела мне ты, Когда уходил на учебу я, Что б детской достигнуть мечты. «Дан приказ ему» И контрольную писать С:- Что же хочешь ты родная Мне в напутвстие сказать И на первый взгляд как-будто не видна Если кто-то кое где у нас порой «Наша служба» Значит с ними нам вести незримый бой Так назначено судьбой для нас с тобой Служба дни и ночи. - Ви мабуть упізнали знамениту Фізичну династію: ___________. Ми вдячні долі яка подарувала нам щастя спілкування з ними. - Всі наші злети і відкриття це її заслуга. - Дякуємо вам за все. (Квіти під музику) Співаючи під гітару на сцену виходить група туристів. І де не ходять зроду люди, Турист на пузі проповзе І нічого йому не буде. Всі тепло вдягнені, крім однієї дівчини Знімають рюкзаки, витирають чоло. - Привал (виймають піджаки, обклеєні шпаргалками і одягають їх) - Ти що перший раз з нами? - Новенька? - Як ви здогадались? - Та бачимо, що ти ніколи не бувала на першій паралелі 133 мередіану. - А що там? Всі: о-о-оо Пісня “Айсберг” Приспів: І ми про все на світі Від страху забуваєм Не можемо до шпори Рукою дотягнутись А він такий холодний, Як айсберг в океані, І навіть не трудись 2 р Ми ніколи не гуляєм Географію вивчаєм. І немає у нас часу На побачення ходить. І здається, все вже знаєм Можем іспити складати Та заходить він до класу Починає говорить (плачуть) - Заспокойтесь, в усьому треба бачити позитивні моменти, адже _____________ навчив вас ніколи в житті не збиватись з правильного курсу, виживати навіть у несприятливих кліматичних умовах. - А головне, відкрив для нас безмежний, цікавий, неповторний світ. - Дякуємо вам. (Квіти, музика) Сцена 7 Ведучий: Всім відомо, як важливо для актора мати хорошу дикцію і вимову. Всім знайом спосіб їх тренування, берете горішки, кладете в рот і говорите: - Шла Саша по шоссе и сосала сушку n Ну, це вже як кажуть, кам’яний вік, ми застосовуємо сучасні методи. Основа яких - вивчення іноземних мов. Ведучий - Запрошуємо вас зазирнути у наші кабінети професійної майстерності. (Виходять діти і зображують німі сцени) n Ми не знаємо, як вдавалось ______________ навчити нас розуміти красу поезій Гьоте і Гейне, розібратись з відмінками, родами, перфектами, мабуть, у цьому їй допомагало диво. Яке? Дивіться 2р Ах, мой либен Августин, Августин, Августин Все вивчиш, все - А тут проводить свій гіпнотичний сеанс великий магістр вчительського ордену на ім'я Голова професора Жвавого (голова на столі) Голова: - Здравствуй, я твоя мышка Я твоя мышка Я тебя съем. - Учите, учите немецкий Тогда у нас с вами Не будет проблем - Всем плюс!!!! - А _____________ працює за нестандартною методикою: Мова – спів – танці Пісня (Сюткін) Пізній час, половина першого. Англійську час вивчать. Завтра вам відповідать Підготуйте розповідь Про свою сім'ю Та про ваших друзів і усю рідню. Англійська мова у вас Повинна бути суперклас Тоді підкорите ви легко Цілий світ На тому боці землі На вас чекають зустрічі Повинні бути ви готові у політ. - А тут за методикою 25 кадра працює __________. Зупинимо його і розглянемо більш детально. Пісня («Не перебивай») | ||||
Переглядів: 1374 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |