Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи [ Додати статтю ]

Випускний бал

Продовження

Сцена 6

Ведучий- А це не просто репетиційний зал – це лабораторія. В ній майбутні актори відкривають для себе основи природних наук.

 

(Діти виходять з хім. обладнанням)

 

Пісня (“Какао”)

 

         На обід ми хотіли какао зварить

                   Та не знали чого туди намісить.

                   Ми взяли кислоти, купорос долили

                   Зготували якоїсь собі бурди.

                   Приспів:     Нам говорили: хімію учи,

                                      Тоді не будеш пити кислоти

                                      Що силунок – це не золото згадай,

                                      І з дуру ти його не розчиняй.

                                                                          

         На вечерю хотіли ми каву зварить,

         Та не знали чого туди намісить.

         Не хотілось нам хімію зовсім зубрить

                   Доведеться тепер чисту воду пить

 

                   А відмінник Кіндрат/2 р

                   У хімкабінеті зібрав аппарат

                   Відмінник Кіндрат/2 р

                   Тепер може гнати собі лимонад             

-  Так, хімія – велика наука. І за її знання ми повинні бути вдячні _____________.

Музика “Семнадцать мгновений весны»

На сцене двое – мать и сын и табличка – «Домик профессора»

 

С:- У вас продается славянский шкаф?

М:- Шкаф уже продан, есть никелированный осциллограф с амперметром.

 

С:- С чего начинается физика?

М:-  С картинки в твоем букваре

         С хороших и умных задачников,

«С чего начинается Родина»

         Что кучей лежат на столе

С:-     А может она начинается

         С той песни, что пела мне ты,

                   Когда уходил на учебу я,

         Что б детской достигнуть мечты.

 


«Дан приказ ему»

М:-  Дан приказ тебе работать

         И контрольную писать

С:-     Что же хочешь ты родная

         Мне в напутвстие сказать

 

М:-    Наша служба и опасна и трудна

         И на первый взгляд как-будто не видна

         Если кто-то кое где у нас порой

«Наша служба»

         Физику не учит

         Значит с ними нам вести незримый бой

         Так назначено судьбой для нас с тобой

         Служба дни и ночи.

 

-  Ви мабуть упізнали знамениту  Фізичну династію: ___________. Ми вдячні долі яка подарувала нам щастя спілкування з ними.

-  Всі наші злети і відкриття це її заслуга.

-   Дякуємо вам за все.

(Квіти під музику)

Співаючи під гітару на сцену виходить група туристів.

 

         Там де змія не проповзе,

         І де не ходять зроду люди,

         Турист на пузі проповзе

         І нічого йому не буде.

Всі тепло вдягнені, крім однієї дівчини

Знімають рюкзаки, витирають чоло.

-  Привал (виймають піджаки, обклеєні шпаргалками і одягають їх)

-  Ти що перший раз з нами?

-  Новенька?

-  Як ви здогадались?

-  Та бачимо, що ти ніколи не бувала на першій паралелі 133 мередіану.

-  А що там?

Всі: о-о-оо

Пісня “Айсберг”

Приспів: І ми про все на світі

Від страху забуваєм

Не можемо до шпори

Рукою дотягнутись

А він такий холодний,

Як айсберг в океані,

Цю кригу не розтопиш

І навіть не трудись               2 р

 

Ми ніколи не гуляєм

Географію вивчаєм.

І немає у нас часу

На побачення ходить.

І здається, все вже знаєм

Можем іспити складати

Та заходить він до класу

Починає говорить

                                                        (плачуть)

-  Заспокойтесь, в усьому треба бачити позитивні моменти, адже _____________ навчив вас ніколи в житті не збиватись з правильного курсу, виживати навіть у несприятливих кліматичних умовах.  

-  А головне, відкрив для нас безмежний, цікавий, неповторний світ.

-  Дякуємо вам. (Квіти, музика)

 

Сцена 7

Ведучий: Всім відомо, як важливо для актора мати хорошу дикцію і вимову. Всім знайом спосіб їх тренування, берете горішки, кладете в рот і говорите:

-  Шла Саша по шоссе и сосала сушку

n  Ну, це вже як кажуть, кам’яний вік, ми застосовуємо сучасні методи. Основа яких - вивчення іноземних мов.

Ведучий - Запрошуємо вас зазирнути у наші кабінети професійної майстерності.

                            (Виходять діти і зображують німі сцени)

n  Ми не знаємо, як вдавалось ______________  навчити нас розуміти красу поезій Гьоте і Гейне, розібратись з відмінками, родами, перфектами, мабуть, у цьому їй допомагало диво. Яке?

Дивіться

                   Ах, мой либен Августин, Августин, Августин   

           2р   Ах, мой либен Августин, Августин, Августин

Все вивчиш, все

-   А тут проводить свій гіпнотичний сеанс великий магістр вчительського ордену на ім'я Голова професора Жвавого (голова на столі)

Голова: -    Здравствуй, я твоя мышка

                            Я твоя мышка

                            Я тебя съем.

-         Учите, учите немецкий

             Тогда у нас с вами

             Не будет проблем

-  Всем плюс!!!!

-  А _____________ працює за нестандартною методикою:

Мова – спів – танці

                                                        Пісня (Сюткін)

Пізній час, половина першого.

Англійську час вивчать.

Завтра вам відповідать

Підготуйте розповідь

Про свою сім'ю

Та про ваших друзів і усю рідню.

 

Англійська мова у вас

Повинна бути суперклас

Тоді підкорите ви легко

Цілий світ

На тому боці землі

На вас чекають зустрічі

Повинні бути ви готові у політ.

 

-  А тут за методикою 25 кадра працює __________. Зупинимо його і розглянемо більш детально.

 

Пісня («Не перебивай»)

Категорія: Загальношкільні заходи | Додав: [ADM]Irina (11.06.2009)
Переглядів: 1374 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!