Ведучий 1.
За
окном не весна, а холодный февраль,
Но душе
очень хочется чуда.
Надеваем
мы длинные платья, как встарь,
Ожидаем
любви ниоткуда.
В этот
день покровитель любви Валентин
Наполняет
сердца своим светом.
Целый
год будет виться любви серпантин,
Целый
год будем помнить об этом.
Пусть
глаза засияют ответным огнем
И огонь
этот пусть не погаснет.
Ах,
святой Валентин… Что мы знаем о нем?
Подари
ты нам праздник прекрасный.
Ведучий 2.
|
Доброго вечора, дорогі друзі.
Наш сьогоднішній вечір присвячується коханню.
|
Ведучий 1.
|
Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі
дуже велику силу: страждання, приниження, честолюбність, егоїзм гаснуть перед
силою кохання.
|
Ведучий 2.
|
Кохання! Це почуття подарувало нам велику кількість пісень, балад, поем,
трагедій, а також багато імен.
|
Ведучий 1.
|
Людьми ведеться ще здавен,
Що день закоханих –
Це Валентинів день.
|
Ведучий 2.
|
Сьогодні знімемо ми з таємниці маску,
Розповімо вам про кохання-казку.
(Звучить східна мелодія. Виходять Шахрияр
і Шахразада.)
|
Ведучий 1.
|
Жив колись жорстокий цар Шахрияр. Зазнавши зради у коханні, він назавжди
відмовився від нього. Кожен день Шахрияр брав собі нову дружину, а на ранок
страчував її.
|
Ведучий 2.
|
Батьки ховали від царя своїх доньок, утікаючи в інші землі. Скоро в місті
залишилася лише одна дівчина – донька візиря, головного радника царя Шахрияра
– Шахразада.
|
Шахрияр
|
Ось ти закінчила і цю казку, а до ранку ще далеко.
|
Шахразада
|
О, премудрий царю! Ні в які порівняння не йде моя нова казка, яку я знаю
і могла б розповісти її тобі, якщо буде на це твоя воля.
|
Шахрияр
|
Про що твоя нова казка?
|
Шахразада
|
Про кохання.
|
Шахрияр
|
Про що?! Владному і сильному чоловікові не личить слухати про сладкі
почуття.
|
Шахразада
|
О, владико, дозволь мені розповісти її, можливо, тоді ми зможемо змінити
свою думку.
Шукать в коханні слабості не треба,
Адже це почуття дано богами з неба.
|
Шахрияр
|
Добре, розповідай.
|
Шахразада
|
Амур – це Бог кохання задрімав колись,
Поклавши поруч стріли й лука свого,
А німфи не помітивши зійшлись,
Погляньте лиш, що вийшло з того.
(Танець. У кінці танцю дівчата
забирають стріли амура і передають їх маленьким янголяткам)
Отримавши стріли янголи відразу вирушили на полювання на олімп. Саме цей
час Пелей і Фетіда святкували весілля. На весілля не була запрошена богиня
розбрату Єріда. Взяла Еріда золоте яблуко, на якому було написано
«Найвродливішій» і кинула його на весільний стіл. І три богині: Афіна, Гера і
Афродіта стали сперечатися, хто з них найкраща.
(Виходить Паріс із яблуком)
|
Гера
|
Парісе, дай нам цей чарівний плід,
А ми тобі віддячимо як слід.
|
Паріс
|
Якою ж буде ваша нагорода?
|
Афіна
|
То я тобі дам дар – військову славу,
Високі титули, гучну хвалу,
І землі, завойовані по праву.
|
Гера
|
Такий дарунок, так це ж просто жарт (сміється)
В моєму дарі ти знайдеш собі відраду –
Тобі дарую я могутність і владу.
|
Паріс
|
Спасибі, Афіно, і тобі я вдячний Геро.
Який дарунок обіцяє Афродіта?
|
Афродіта
|
За яблуко, що у руках твоїх
Тобі кохання дарувать я рада.
|
Паріс
|
Навіщо це мені, хотів тебе спитати.
Хіба не можна жить, щоб не кохати?
(Афродіта подає знак, підбігає
янгол і випускає в Паріса стрілу)
|
Паріс
|
Крилатий хлопче, я в руках затис
Стрілу гарячу, ніби в серці спис.
Вона в душі моїй збудила весну.
Згадав Єлену я, її красу небесну.
О, Афродіто, нині без вагання
Тобі дарую яблуко визнання.
(Передає Афродіті яблуко)
|
Ведучий 1
|
Афродіта пообіцяла Парісу віддати за дружину прекрасну Єлену.
|
Ведучий 2
|
Та Єлена була вже дружиною царя Спарти Менелая.
|
Ведучий 1
|
Шановні учасники, послухайте запитання. Пригадайте, яка важлива історична
подія стала наслідком кохання Паріса і Єлени.
(команди дають відповіді)
|
Шахраяр
|
Скажи, Шахразадо, а он та прекрасна дівчина і є Єлена?
|
Шахразада
|
О, яснолиций Шахрая ре, то ніжна, добра, романтична дівчина Ассоль. Та це
вже зовсім інша казка.
|
Шахраяр
|
То розкажи мені її!
|
Шахразада
|
Твоя бажання – це закон мені.
Там за віками, за гірським туманом
Люба була в Асосль єдиним талісманом.
Від щастя в неї вмить з’явились крила,
Коли побачила рожевії вітрила.
|
Ассоль
|
До тебе протягаю я долоні як колись.
Коханий, прошу швидше озовись.
|
Грей
|
Любов твоя – над бурі зведений маяк,
Що кораблям шле промені надії.
Це – зірка провідна, яку моряк
Благословляє в навісній стихії.
(Грей бере Ассоль за руки вони
дивлять ся один одному в очі)
|
Шахразада
|
Вони лише в розлуці сумували,
Немов рослини, вирвані з землі.
Мов ручаї, що джерело втрачали,
Мов дітлахи без матері малі.
Нема на світі єдності такої
Як єдність душ, коли кохають двоє.
(Танець………………………………)
|
Ведучий 1
|
А зараз, шановні присутні, зіграємо в караоке.
|
Ведучий 2
|
Проведемо жеребкування і дізнаємось, у якому стилі команди будуть
виконувати пісню (Мелодія пісні «Улыбка»):
Команди співають такий текст:
1 – ля-ля-ля;
2 – ква-ква-ква;
3 – жу-жу-жу.
(Виконується пісня)
|
Ведучий 1
|
Шановні команди, перед вами стоїть ще одне завдання. Вам необхідно
добрати пару літературному герою.
(Завдання роздається кожній команді
окремо:
Ассоль – Грей,
Лаура – Петрарка,
Джульєтта – Ромео,
Єлена – Паріс,
Тетяна Ларіна – Онегін,
Наталя ростова – Волконський,
Жозефіна – Наполеон,
Офелія – Гамлет,
Дульцінея – Дон Кіхот,
Анжеліка – Жофрей де Пейрак,
Мерседес – граф Монте Крісто,
Констанція Буонасьє –
д’Артаньян)
|
Ведучий 2
|
Останній конкурс для наших команд. Вам потрібно продовжити розповіді,
інсценізуючи їх.
1. Про сову
2. Про Віні Пуха
3. Про собачку
|
Шахразада
|
А зараз, премудрий Шахрая ре, поглянь які почуття надують молоді люди
один одному в танці. Бо без любові немає щастя, немає тепла. (Вальс у виконані учнів 10 класу)
|
Шахраяр
|
Чому ти стала такою сумною, Шахразадо?
|
Шахразада
|
Тисячу ночей я розповідала тобі чудесні казки. Сьогодні настала тисяча
перша ніч і я закінчила свою останню казку.
|
Шахраяр
|
О, Шахразада, я звик до тебе і не страчу, навіть якщо ти не розповіси
мені жодної казки. Не потрібно мені нових дружин. Жодна дівчина в світі не
зрівняється з тобою. Я кохаю тебе.
|
(Всім членам команд роздаються
частики Валентинок, кожен повинен знайти собі пару і запросити на танець.)
|
Джерело: http://shkola.dudchany.org.ua/ |