Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота | [ Додати статтю ] |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Л И С Т 20.05.2005 N 1/9-276 Міністерству освіти і науки АР Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання в роботі дитячих оздоровчих закладів під час літніх канікул Програми гуртків мистецького спрямування. Заступник міністра О.В.Огнев’юк Програма гуртка лялькового театру Театр ляльок - веселий захоплюючий вид мистецтва. На сцені театру ляльок можна побачити різноманітні вистави. Вся робота гуртка в таборі будується з урахуванням таких особливостей: короткочасність перебування дітей в таборі, поточність складу, неможливість ретельної роботи як над п'єсою, так і по виготовленню матеріальної частини вистави (виготовлення ляльок, декорацій, реквізиту). Для здійснення роботи в гуртку треба виділити приміщення, в якому можуть проходити заняття і зберігатися матеріальні цінності (ляльки, декорації, музичне оформлення). До занять в гуртку залучаються всі бажаючі, а також ті, хто вміє малювати, шити, в'язати тощо. На першому занятті керівник повинен прослухати дітей, їх сценічні дані (голос, слух, дикція), ознайомити їх з планом занять. Якщо дітей в гуртку виявиться забагато, то їх слід розділити на ланки і доручити кожному певну ділянку роботи. В умовах табору до підготовки матеріальної частини можна залучати керівників інших гуртків. Для повноцінної роботи театру ляльок у таборі повинен бути комплект ляльок і ширма. Робота над виставою поділяється на дві частини: 1) виготовлення всього зовнішнього оформлення, 2) робота з виконавцями. Орієнтовний тематичний план
1. Театр ляльок - вид театрального мистецтва. Історія театру ляльок. Види ляльок і їх можливості. 2. Знайомство з лялькою. Елементи сценічної майстерності. Рухи ляльки: поява на ширмі, рівень, хода, біг, нахили, присідання. Спілкування з партнерами. 3. Робота над виставою. Вибір п'єси. Читання. Аналіз: ідея, час, місце дії, конфлікт. Розподіл ролей. 4. Слово, рух і створення ляльки. Репетиція на ширмі з лялькою, рухи ляльки що говорить, робота над текстом, вправи з реквізитом. Робота по створенню ляльок: грим ляльки, підбір костюму, доробки рук і ніг. 5. Робота на ширмі з лялькою. Робота над виставою. Рисунок ролі. Дія лялькового персонажу в обставинах, що пропонуються. Ставлення кожного персонажу до дії, що відбувається на ширмі. 6. Етюди на матеріалах вистави. Виготовлення декорацій. Робота з лялькою (рух і текст). Музичні заняття. Етюди на матеріалах вистави. 7. Підготовка до виступу. Розподіл обов'язків: підготовка ляльок до вистави, піднімання та опускання завіси, освітлення, звук. Прогін вистави. 8. Генеральна репетиція. Прогін всієї вистави. Обговорення роботи над виставою. Доопрацювання невдалих картин, мізансцен. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 11601 | Рейтинг: 2.8/10 |
Всього коментарів: 0 | |