Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота [ Додати статтю ]

Гурток "Читці-декламатори"

Тематичний план

№ п/п

Зміст

Кіл-сть годин

Вступ. Місце і роль мовлення в житті людини і суспільства

1 год

1.

Мова – як основний засіб спілкування .Здатність людини добре говорити і отримувати задоволення від цього. Мистецтво говорити.

1 год

Розділ 1. Мова і спілкування

3 год

2

Живе спілкування – потреба сучасної людини. Загадки, скоромовки, лічилки.

1 год

3

Прислів’я в українській мові.

1 год

4

Культура мовлення та мовний етикет. Літературна казка О.Пчілки «У пригоді».

1 год

Розділ 2. Розвиток мови засобами народної творчості

7 год

5

Прослуховування та читання скоромовок

1 год

6

Аналіз структури та сюжету текстів про родину, дібраних членами гуртка

1 год

7

Складання діалогів за малюнками та опорними словами.

1 год

8

Конкурс на кращу розповідь про членів своєї родини, з використанням фотографій з сімейних альбомів.

1 год

9

Прослуховування п'єси для інсценування та робота над її змістом.

1 год

10

Розподіл ролей та обговорення їх.

1 год

11

Відпрацювання читання художнього тексту.

1 год

Розділ 3. Діалог, як засіб спілкування людей

6 год

12

Діалог, як засіб спілкування людей. Знаходження діалогів у текстах, конструювання діалогів.

1 год

13

Інсценізація казкових діалогів.

1 год

14

Розігрування сценок-мініатюр на різні теми.

1 год

15

Відпрацювання різноманітних інтонаційних взірців, реплік (звертання, прохання, запитання, відмова, образа тощо).

1 год

16

Робота над виконанням ролей (виразність читання).

1 год

17

Конкурс на кращий віршований діалог про школу.

1 год

 

Основні вимоги до знань і вмінь учнів на кінець навчального року

Учні повинні знати:

                    основні характеристики мовлення: темп, силу, тембр, звучність, діапазон;

                    засоби логічної виразності: логічний наголос, паузу, інтонацію;

                    правила творення скоромовок, лічилок, прислів’їв, приказок;

                    особливості складання казок;

                    походження крилатих слів і виразів, загадок;

                    правила мовного етикету та конструювання діалогів.

Учні повинні вміти:

                    сприймати на слух та інтонувати різні за метою висловлювання речення;

                    самостійно складати скоромовки та лічилки, казки та інсценізувати їх;

                    володіти навичками культури спілкування;

                    визначати загальний емоційний настрій твору, емоційний стан героїв;

                    вибирати та застосовувати під час читання відповідний темп, силу голосу, тон, робити паузи.

 

ЛІТЕРАТУРА

1.      Виговський Л.С., Уява і творчість в дитячому віці, М., 1967 р.

2.      Сухомлинський В.Ю., Вибрані твори; в 5 т., К., 1977 р.

3.      Савченко О.Я., Урок в початкових класах, К., 1933 р.

4.      Чак Е., Мандрівка в країну Слова, К., 1981 р.

5.      Глинський І., Твоє ім'я - твій друг, К., 1985 р.

6.      Коваль А.П., Слова про слово, К., 1986 р.

7.      Хорошовська О.Н. Розвиток мовлення молодших школярів, К., 1985р.

8.      Українські народні прислів'я та приказки, К., 1992 р.

9.      Закувала зозуленька, К., 1991р.

10.Калинова сопілка, К., 1992 р.

11.Українські народні казки, К., «Веселка», 1989 р.

 

Полянчук Л.М., Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14

 

http://oipopp.ed-sp.net/

Категорія: Гурткова робота | Додав: [ADM]Irina (04.04.2010)
Переглядів: 2798 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!