Предмет і слово. Слова – назви предметів.
Обведення малюнків за пунктиром. Штрихування.
Слова – назви дій.
Написання прямих горизонтальних ліній. Штрихування.
Слова, що називають ознаки предметів.
Написання прямих похилих ліній. Обведення за пунктиром.
Повторення про слова – назви предметів, дій, ознак. Узагальнення назв. Правила дорожнього руху. Як треба переходити дорогу.
Написання прямих похилих ліній. Обведення за пунктиром.
Практичне ознайомлення з реченням.
Написання прямих похилих ліній з заокругленням внизу.
Слова, що служать для зв’язку слів у реченні.
Написання прямих похилих ліній з заокругленням вгорі.
Звуки немовні і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки позначення їх умовними знаками.
Написання прямих похилих ліній з заокругленням вгорі і внизу.
Тверді і м’які приголосні звуки, умовне позначення їх у звуковій моделі.
Написання похилих ліній з заокругленням внизу у поєднанні.
Пом’якшені приголосні звуки.
Написання правих півовалів. Обведення малюнків за пунктиром.
Поділ слова на склади.
Написання овалів у поєднанні. Обведення за пунктиром.
Підсумковий урок. Повторення вивченого про звуки, склад, наголос.
Написання ліній з петлею вгорі і внизу. Обведення за пунктиром
Звук [а]. Буква А а. Знак оклику. Закріплення правил руху на вулицях великого міста.
Написання маленької букви а. Написання великої букви А.
Звук [о]. Буква О о.
Написання маленької букви о. Написання великої букви О.
Звук [у]. Буква У у.
Написання маленької букви у. Написання великої букви У.
Звук [е]. Буква Е е. Практичне ознайомлення із словами – синонімами ( без вживання терміна).
Написання маленької букви е. Написання великої букви Е.
Повторення вивчених букв.
Звук [и]. Буква и.
Написання букви и та буквосполучень з нею.
Звук [і]. Буква І і.
Написання маленької букви і. Написання великої букви І.
Звук [м]. Позначення його буквою М м (ем).
Написання маленької букви м. Написання великої букви М.
Звуки [н], [н′]. Позначення їх буквою Н н (ен).
Написання маленької букви н. Написання великої букви Н.
Звуки [с], [с′]. Позначення їх буквою С с (ес). Ознайомлення з логічним наголосом.
Написання маленької букви с. Написання великої букви С.
Повторення вивченого про звуки і букви. Режим дня.
Написання слів і речень з вивченими буквами.
Звуки [л], [л′]. Позначення їх буквою Л л (ел).
Написання маленької букви л. Написання великої букви Л.
Звук [к]. Позначення його буквою К к (ка).
Написання маленької букви к. Написання великої букви К.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
Звуки [р], [р′]. Позначення їх буквою Р р (ер).
Написання маленької букви р. Написання великої букви Р.
Звуки [т], [т′]. Позначення їх буквою Т т (те).
Написання маленької букви т. Написання великої букви Т.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
Звук [п]. Позначення його буквою П п (пе).
Написання маленької букви п. Написання великої букви П.
Звук [в]. Позначення його буквою В в (ве).
Написання маленької букви в. Написання великої букви В.
Звук [ш]. Позначення його буквою Ш ш (ша).
Написання маленької букви ш. Написання великої букви Ш.
Повторення вивчених букв. Вправи на виразне читання. Логічний наголос.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.
Звуки [д], [д′]. Позначення їх буквою Дд (де).
Написання маленької букви д. Написання великої букви Д.
Звуки [з], [з′]. Позначення їх буквою З з (зе).
Написання маленької букви з. Написання великої букви З.
Звук [й]. Позначення його буквою Й й (йот).
Написання букв Й, й.
Читання слів із буквосполученням йо.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування речень.
Читання слів з вивченими буквами. Закріплення знань про букву „йот” та буквосполучення йо.
Письмо слів, словосполучень і речень під диктовку.
Буква ь (м’який знак). Позначення м’яким знаком м’якості приголосних.
Написання слів і речень з ь. Списування друкованих речень.
Закріплення вживання м’якого знака на письмі. Буквосполучення ьо.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
Звуки [дз], [дз′]. Позначення їх буквосполученням дз.
Написання слів і речень з буквосполученням дз.
Повторення вивченого. Читання слів із буквосполученнями йо, ьо, дз.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого тексту.
Буква я. Позначення буквою Я я звуків [йа].
Написання маленької букви я. Письмо словосполучень і речень
Позначення буквою я м’якості попереднього приголосного та звука [а] .
Написання великої букви Я. Письмо словосполучень і речень.
Буква Ї ї. Позначення буквою Ї ї звукосполучення [йі].
Написання маленької букви ї. Написання великої букви Ї.
Буква Ю ю. Позначення буквою Ю ю звукосполучення [йу].
Написання маленької букви ю. Написання великої букви Ю.
Позначення м’якості приголосного та звука [у] буквою ю.
Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи
Буква Є є. Позначення буквою Є є злиття звуків [йе] і м’якості приголосних та звука [е].
Написання маленької букви є. Написання великої букви Є.
Звук [б]. Позначення його буквою Б б (бе).
Написання маленької букви б. Написання великої букви Б.
Апостроф. Читання слів з апострофом.
Написання слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи.
Звук [ж]. Позначення його буквою Ж ж (же).
Написання маленької букви ж. Написання великої букви Ж.
Звук [дж]. Позначення звука [дж] буквосполученням дж.
Написання речень з буквосполученням дж. Списування з друкованого тексту.
Звуки [ц], [ц′]. Позначення їх буквою Ц ц (це).
Написання маленької букви ц. Написання великої букви Ц.
Звук [г]. Позначення його буквою Г г (ге).
Написання маленької букви г. Написання великої букви Г.
Звук [ч]. Позначення його буквою Ч ч (че).
Написання маленької букви ч. Написання великої букви Ч.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.
Звук [х]. Позначення його буквою Х х (ха).
Написання маленької букви х. Написання великої букви Х.
Звук [ґ]. Позначення звука [ґ] буквою Ґ ґ (ґе).
Написання маленької букви ґ. Написання великої букви Ґ.
Звуки [шч]. Позначення їх буквою Щ щ (ща).
Написання маленької букви щ. Написання великої букви Щ.
Читання слів з подвоєними приголосними.
Написання слів з подвоєними приголосними.
Звук [ф]. Позначення його буквою Ф ф (еф).
Написання маленької букви ф. Написання великої букви Ф.
Повторення вивченого про голосні і приголосні звуки та букви, що їх позначають.
Списування з друкованого тексту. Відновлення деформованих речень.
Вимова голосних звуків в українській мові.
Письмо слів і речень під диктовку.
Вимова голосних [е] та [и] в ненаголошеному складі.
Написання слів з ненаголошеними е та и.
Практичні вправи на перевірку ненаголошених голосних у корені слів.
Написання слів з ненаголошеними голосними у коренях слів.
Позначення твердих і м’яких приголосних на письмі. Диктант. Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лініі (початок з крапки)
Алфавіт. Читання (за бажанням – заучування напам'ять) українського алфавіту. Підготовка до «Свята Букваря»
Списування рукописного алфавіту, поєднання букв у зошиті без друкованої основи. Читання алфавіту
Тарас Григорович Шевченко- великий український поет. Читання уривків віршів поета
Письмо пунктyаційних знаків. Наведення і списування рукопис-ного тексту
Читання уривків віршів Т.Г.Шевченка
Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованоі основи. Списування з дошки рукописних складів з першого прочитання кожного: -ней, шай-, ков-, -ник, пер-, тре-, напі-, стео
Леся Украінка - велика українська поетеса
Виконання творчих письмових вправ. Письмо в зошиті без друко-ваної основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: шахи, тато, сини, сонце, річка, казка, пишний, смачний. Складання речення з одним із них (на вибір)
Інтонаційне читання (заучування напам'ять) вірша «Вишеньки». Робота з книжкою віршів Лесі Українки для дітей
Виканання творчих завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи. Диктант односкладових слів.
Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків»
Списування з букваря. Напівголосний самодиктант
Продовження роботи над казкою Михайла Коцюбинського «Про двох цапків». Робота з дитячою книжкою
Списування з букваря загадок у зошит без друкованої основи. Вправи на складання великих літер з розрізнених елементів
Оповідання «Перо і олівець»
Списування прислів'ьв із Букваря. Складання слів зі складів: ґа-, ґу-, нок, -дзик, гри-, -ка, біл-, -бок
Завершення роботи з букварем. Робота з дитячою книжкою
Списування з букваря самостійно обраного тексту. Письмо в рядку пунктуаційних знаків.
Свято Букваря
<P class="Mso
|