№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|
І семестр |
|
|
Людина та її здоров’я (2 год) |
|
1
|
Складові здоров ’ я: фізична, соціальна, психічна і духовна. Чинники здоров’я. |
|
2 |
Гуманне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.
Практична робота: моделювання ситуації допомоги людям з особливими потребами. |
|
|
Фізична складова здоров’я (6 год) |
|
3 |
Показники фізичного розвитку дитини. Вплив рухової активності на розвиток організму. Вплив постави і форми стопи на здоров’я. |
|
4 |
Практична робота: вивчення комплексу вправ для формування постави профілактики плоскостопості. |
|
5 |
Складові їжі .Енергетична цінність їжі. Гігієна порожнини рота.
Практична робота: вибір якісної їжі . |
|
6 |
Практична робота: екскурсія до магазину. Вибір корисної для здоров’я їжі. |
|
7 |
Загартовування. Способи загартовування. |
|
8 |
Тематичне оцінювання. ( Практична робота, самостійна, тестова тощо) |
|
|
Тем. бал |
|
|
Соціальна складова здоров’я (18 год) |
|
9 |
Традиції збереження здоров’я у сім ’ ї. Стосунки зі старшими й молодшими. Образливі слова і глузування. |
|
10 |
Знайомства з людьми. Вибір людей для спілкування.
Практична робота: рольова гра„Будьмо знайомі!” |
|
11 |
Негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я: куріння, вживання алкоголю, наркотичних і токсичних речовин. |
|
12 |
Поняття про ВІЛ/ СНІД. Шляхи зараження ВІЛ. |
|
13 |
Охорона здоров’я дітей у медичних закладвах.
Практична робота: моделювання ситуації „ У шкільному медичному кабінеті”. |
|
14 |
Наодинці вдома. Безпека в побуті. |
|
15 |
Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо. |
|
16 |
Тематичне оцінювання.( Контрольна, самостійна, тестова тощо). |
|