|
Прислівник |
|
|
103 |
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з прислівником як частиною мови. Впр.156-161 |
С.82-85 |
|
104 |
Порівняльна характеристика прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. Впр.162-166 |
С.85-87 |
|
105 |
Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). Монологічне мовлення (усний твір). Впр.167-171 |
С.87-89 |
|
106 |
Спостереження за вживанням у мовленні прислівників-синонімів. Усний твір. Впр.172-176 |
С. 89-91 |
|
107 |
Спостереження за роллю в мовленні прислівників-антонімів. Усний твір. Впр.177-181 |
С.91-93 |
|
108 |
Розвиток зв’язного мовлення. Текст. Поміркуємо разом. |
|
|
109 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Впр.182-186 |
С.94-96 |
|
110 |
Спостереження за роллю прислівників у художніх і науково-популярних текстах. Впр.187-186 |
С.94-96 |
|
111 |
Урок-узагальнення з теми „Прислівник” Впр192-195 |
С.99-100 |
|
112 |
Тематичне оцінювання з теми „Прислівник”. Мовна тема. Повторення вивченого. |
|
|
|
Повторення вивченого в 1-4-х класах |
|
|
113 |
Аналіз контрольної роботи. Текст, його головна думка. Заголовок до тексту. Вправи на визначення головної думки тексту. Порядок виконання звуко-буквеного аналізу слова. Впр.196-202 |
С.101-103 |
|
114 |
Усне переказування змісту тексту. Добір заголовків. Порядок розбору слів за будовою. Комплексні вправи на аналіз текстів, добір до них заголовків. Спостереження за роллю префіксів у словах. Впр.203-212 |
С. 104-108 |
|
115 |
Конструктивні вправи зі спільнокореневих словами, вживання їх у реченнях, зв’язних текстах. Впр.213-223 |
С.108-112 |
|
116 |
Спостереження за змістом та інтонацією речень, різних за метою висловлювання. Речення, ускладнені однорідними членами. |
|
|
117 |
Вправляння у встановленні зв’язків слів у реченнях. Спостереження за вживанням числівників у мовленні. Впр.224-234 |
С.112-115 |
|
118 |
Розвиток зв’язного мовлення. Про себе і про інших. Складання біографії. |
|
|
119 |
Конструктивні вправи за нормативне вживання в мовленні граматичних форм вивчених частин мови. Впр.233-240 |
С.116-119 |
|
120 |
Тематичне оцінювання з теми „Частини мови”. Контрольна робота. Повторення вивченого. |
|
|
121 |
Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Редагуємо самі. |
|
|