№ уроку |
Тема |
Дата провед. |
Повторення матеріалу 2 класу |
1. |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел.( с. 3- 4, № 1- 12) |
|
2. |
Ознайомлення з деякими буквами латинського алфавіту. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. ( 4 -6, №13- 21) |
|
3. |
Буквене позначення геометричних фігур. Табличне додава- ння і віднімання з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом. ( с. 6- 8, № 22- 32) |
|
4. |
Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням. Задачі на знаходження невідомого від’ємника та задачі на дві дії. ( с. 8- 9, № 33- 40) |
|
5. |
Рівняння. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого доданка. Задачі на дві дії. ( с. 9- 11, № 41- 49) |
|
6. |
Ознайомлення з оберненою задачею. Додавання і віднімання виду 32+8, 80 – 4. Розв’язування рівнянь. ( с. 11- 12, № 50- 59) |
|
7. |
Повторення додавання і віднімання виду 36+ 7, 73- 8. Задачі, які містять дворазове збільшення ( зменшення) числа на кілька одиниць. Самостійна робота. (с. 12- 14, № 60- 68) |
|
8. |
Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів із буквеними компонентами. Периметр трикутника. (с.14- 15, № 69- 78) |
|
9. |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв`язування рівнянь на знаходження невідомого зменшува- ного. Задачі на знаходження третього доданка. (с.15- 16, №79- 87) Сам. робота |
Тем. бал |
10. |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задачі двома способами. (с. 17- 18, № 88- 97) |
|
11. |
Віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування рівнянь на знаходження доданка. Розв’язування задачі на три дії. (с. 18 -19, №98- 105) |
|
12. |
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії різного ступеня. (с. 19- 20, № 106- 1130 |
|
13. |
Знаходження значення виразів, що містять дії різного ступеня. Розв’язування складених задач, що містять дію множення. Табель – календар. Століття. (с. 20- 22, №114 -121) |
|
14. |
Назви чисел при діленні. Зв'язок між діленням і множенням. Розв`язування задач, що містять дворазове зменшення числа на кілька одиниць. (с. 22-23, №122- 130) |
|
15. |
Таблиці ділення на 2 і 3. Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня. Творча робота над задачею. (с. 24, №131- 136) |
|
16. |
Таблиці множення числа 4 та ділення на 4. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня. Порівняння виразів. (с. 24 -26, №137- 145) |
|
17. |
Таблиці множення числа 5 і ділення на5. Складання і розв`язування задач за малюнками. (с. 26 -27, №№ 146- 153) |
|
18. |
Контроль навчальних досягнень учнів. |
Тем.бал |
Табличне множення і ділення |
19. |
Аналіз перевірної роботи. Таблиця множення числа 6. Знаходження значень виразів із буквою. Розв’язування рівнянь. (с. 28- 29, №154-164) |
|
20. |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. Задачі, що містять дворазове збільшення ( зменшення) числа в кілька разів. (с. 29- 30, № 165- 172) |
|
21. |
Визначення часу за годинником. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами. (с. 30- 32, № 173- 182) |
|
22. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Складання і обчислення виразів. Визначення часу за годинником. (с. 32- 33, № 183- 191) |
|
23. |
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач і прикладів, що містять ділення на 6. Творча робота над задачами. ( с. 33- 35, №192- 201) |
|
24. |
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці ( перший вид). Знаходження довжини ламаної. (с. 35- 36, № 202- 211) |
|
25. |
Задачі і вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на зведення до одиниці. Складання і обчислення виразів. (с. 36- 37, № 212- 118) |
|
26. |
Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на дві дії. Самостійна робота. (с. 37- 39, №№ 219- 227) |
|
27. |
Задачі на кратне порівняння та на спосіб зведення до одиниці. Дії з іменованими числами. (с. 38- 39, №№ 228- 237) Сам. робота |
Тем .бал |
28. |
Таблиця множення числа 7. Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на зведення до одиниці. (с. 40- 41, № 238- 246) |
|
29. |
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7. Рівняння на знаходження невідомого від’ємника. Розв`язування задач двома способами. (с. 41, № 247- 254) |
|
30. |
Задачі з буквеними даними ( аналіз розв’язання). Складання і знаходження значень виразів. Задачі на дві дії різного ступеня. (с.42- 43, № 255- 262) |
|