31. |
Розв’язування задач на застосування таблиць множення і ділення. Розв’язування задачі з буквеними даними. (с. 43- 44, № 263- 271) |
|
32. |
Таблиця ділення на 7.Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії. ( с. 44- 45, № 272- 280) |
|
33. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. (с. 45- 46, № 281- 289) |
|
34. |
Рівняння на знаходження невідомого множника. Задачі на зведення до одиниці. Аналіз розв’язання задачі на три дії . (с.46- 48, № 290-300) |
|
35. |
Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на порівняння двох чисел, одне з яких задане відношенням до другого. Прямокутні, гострокутні, тупокутні трикутники.(с. 48- 49, №301-309) |
|
36. |
Контроль навчальних досягнень учнів. |
Тем. бал |
37. |
Аналіз перевірної роботи. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Складання і розв’язування рівнянь і задач. (с. 49- 50, № 310- 317) |
|
38. |
Таблиця множення числа 8. Розв’язування задач на дві і три дії. (с. 50- 51, № 318- 325) |
|
39. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Складання задач на суму двох добутків.Рівносторонні, рівнобедрені трикутники. (с. 51- 52, № 326- 332) |
|
40. |
Задачі на зведення до одиниці.( другий вид). Обчислення значення виразів. Розпізнавання трикутників різних видів.(с.52- 53, № 333-339) |
|
41. |
Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці. (с. 53- 54, № 340- 349) |
|
42. |
Таблиця ділення на 8. Вправи на застосування таблиці ділення на 8. Задачі на зведення до одиниці. Складена задача, що містить знаходження частини числа. (с. 54- 55, № 350- 358) |
|
43. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток. (с. 55- 56, № 359- 366) |
|
44. |
Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом. (с. 56- 57, № 367- 377) |
|
45. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними. Самостійна робота. (с.57- 58, № 378- 386) |
Тем. бал |
46. |
Таблиця множення числа 9. Задачі на суму двох добутків. Периметр трикутника. (с. 59-60, № 387- 395) |
|
47. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складені задачі, що містять знаходження частини числа. Складання і розв’язування рівнянь. (с. 60- 61, № 396- 404) |
|
48. |
Задачі на дві й три дії. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого дільника. Складання виразів. (с. 61- 62, № 405- 415) |
|
49. |
Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задачі за поданим виразом. Елементи куба (грань, ребро, вершина). (с. 62-63, № 416- 424) |
|
50. |
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Задачі на зведення до одиниці. (с. 63- 64, № 425- 432) |
|
51. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Прості задачі з буквеними даними. Розв’язування задачі двома способами. (с. 64- 65, № 433- 441 |
|
52. |
Розв’язування рівнянь. Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв’язування складеної задачі на знаходження невідомого компонента за поданим планом. Розпізнавання об`ємних геометричних фігур. (с. 65- 66, № 442- 449) |
|
53. |
Контроль навчальних досягнень учнів. |
|
54. |
Аналіз перевірної роботи. Переставна властивість дії множення. Розв’язування нерівностей. Складені задачі, що містять знаходження невідомого компонента. (с. 66- 67, № 450- 457) |
Тем. бал |
Нумерація трицифрових чисел. Міри довжини і маси |
55. |
Лічба в межах 199. Попереднє і наступне числа до поданого. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня. (с. 68- 70, № 458- 468) |
|
56. |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного .(с.70-71, № 469-478) |
|
57. |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Перетворення іменованих чисел. Задача на спільну роботу. (с. 72- 73, № 479- 487) |
|
58. |
Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею. (с. 73- 75, № 488- 497) |
|
59. |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання і порівняння розрядних чисел. Елементи куба. (с. 75- 76, № 498- 505) |
|
60. |
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел.Розв’язування задачі на три дії. (с. 76-77, № 506- 515) |
|