Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Математика

61.

Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Задачі, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів .(с.77-79, № 516- 525)

 

62.

Контроль навчальних досягнень учнів.

 

63.

Аналіз перевірної роботи. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжини. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв’язання задачі на три дії. (с. 79- 81, № 526- 535)

 

64.

Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Творча робота над задачею.(с.81- 83, № 536- 545)

 

65.

Міри маси. Грам. Центнер. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними. (с. 83- 84, № 546- 553)

  Тем. бал

ІІ семестр

Додавання і віднімання в межах 1000.

Усне додавання і віднімання

66.

Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через десяток.Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. (с. 84- 85, № 554- 563)

 

67.

Додавання і віднімання круглих сотень та десятків. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид). (с. 85-86, № 564- 570)

 

68.

Усне додавання трицифрових чисел виду 520+ 340. Розширена задача на зведення до одиниці. (с. 87- 88, № 571- 579) 

 

69.

Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків. (с. 88- 90, № 580- 587)

 

70.

Усне додавання і віднімання виду 430+500, 430+ 50, 760- 400, 760- 40. Складена задача, що містить суми трьох і двох доданків. (с. 90- 91, № 588- 596)

 

71.

Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці.(с. 91- 93, № 597- 603)

 

72.

Порівняння способів усного віднімання круглих три цифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задач на три дії. (с. 93- 94, № 604- 611) Самостійна робота.

 

  Тем. бал

73.

Додавання і віднімання виду 230+ 70, 200- 60. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (с. 94- 95, № 612- 618)

 

74.

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид). (с. 95- 96, № 619- 625)

 

75.

Додавання круглих трицифрових чисел із переходом через розряд виду 380+ 590. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид). (с. 96- 97, № 626- 634)

 

76.

Віднімання круглих трицифрових чисел із переходом через розряд виду 420- 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. (с. 97- 98, № 635- 643)

 

77.

Віднімання трицифрових чисел виду 650- 290. Розширена задача на зведення до одиниці. (с. 98- 99, № 644- 652)

 

78.

Контроль навчальних досягнень учнів.

 

79.

Аналіз перевірної роботи. Віднімання трицифрових чисел виду 600- 270. Задача, що містить суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника. (с. 99- 100, № 653- 662)

  Тем. бал

Письмове додавання і віднімання

80.

Письмове додавання три цифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв`язування рівнянь. (с. 100- 101, № 663- 671)

 

81.

 Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задача, що містить суми трьох і двох доданків. (с. 101- 103, № 672- 680)

 

82.

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десятків. Задача з буквеними даними. (с. 103- 104, № 681- 688)

 

83.

Віднімання трицифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами. (с. 104- 105, № 689 – 697)

 

84.

Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. Периметр прямокутника. (с. 105- 106, № 698- 705)

 

85.

Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складена задача на три дії. (с. 106- 107, № 706- 713)

 

86.

Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач. (с.107- 108, № 714- 721)

 

87.

Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Задачі на дві дії, що містять порівняння першої дії з одним із даних чисел. (с. 108- 109, № 722- 731)

 

88.

Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задача, що містить суму трьох і двох доданків.(с.110-111, № 732-741)

 

89.

Контроль навчальних досягнень учнів.

 

90.

Аналіз перевірної роботи. Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання. Задача на три дії (різницеве порівняння двох сум). (с. 111- 112, № 742- 750)

  Тем. бал

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (20.08.2009)
Переглядів: 3226 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!