Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
1 |
2 |
3 |
|
І семестр (16 год) |
1 |
Сприймання. Багатство барв у навколишній дійсності та в мистецтві. Порівняльний аналіз (порівняння кольорів). Барви природи та палітра художника. Якого кольору? Квіткові сни. |
|
|
2 |
Ознайомлення з фарбами, пензлями, палітрою. Перші спроби змішування фарб. Порівняння форм. Прапорці і кульки. (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
3 |
Поняття „колір”. Хроматичні та ахроматичні кольори. Порівняння кольорів за колірним тоном. Похмурий день (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
4 |
Поняття про основні та похідні кольори. Заповнення площини аркуша (велике зображення). Три веселі гноми. |
|
|
5 |
Основні та похідні кольори (закріплення знань). Поняття про розбіл кольору (спекторальний колір + білий). Квітка-семицвітка. (Гуаш, щетинний пензлик). |
|
|
6 |
Розбіл кольору (спектральні кольори + білий). Порівняння кольорів за світлістю. У небі полями райдуга-дуга (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
7 |
Ознайомлення з теплою групою кольорів. Отримання теплих відтінків кольорів додаванням оранжевого та теплого жовтого, осіннє листя (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
8 |
Поняття про колірний тоню ускладнення палітри змішуванням спектральних кольорів (за колірним колом). Заповнення площини аркуша. Весела галявина (або: Допоможи метеликам). (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
9 |
Виражальна можливість та символіка кольору. Парасольки Оле-Лукойе. (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
10 |
Виражальні можливості кольору та силуетної форми. (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
11 |
Узгодження силуетної форми і декору. Чарівні килими. (Гуаш, щетинний пензель). |
|
|
12 |
Поняття „форма”. Порівняльний аналіз форм. Розвиток аналітичного мислення, спостережливості, уваги, кмітливості. Гра у схованку (або: Кого ховає ліс? Визволіть із пастки). (Фломастери, кулькова ручка). |
|
|
13 |
Види ліній та їх напрямки. Графічні навички. Координація рухів. Портрет блискавки. (Однокольоровий фломастер, кулькова ручка). |
|
|
14 |
Елементарна узгодженість силуетної форми і декору. Виражальні можливості ліній. Танцюючі сніжинки. (Однокольоровий фломастер, ручка). |
|
|
15 |
Отримання холодних відтінків кольорів додаванням синіх барв. Розбіл та затемнення кольору (синій + білий, синій + чорний). Межа злому (земля – небо). Зимовий день. (Гуаш, аплікація, у тому числі рвана). Змішана техніка. |
|
|
16 |
Ознайомлення з холодними кольорами. Закріплення понять по теплі й холодні кольори. Навички вирізування силуетної форми. Прикрась ялинку (аплікація). |
|
|