17 |
Виражальні можливості силуетної форми. Ходить гарбуз по городу або Фруктова лавка. (Гуаш, пензель, можливо палець) |
|
18 |
Порівняльний аналіз і передача форм та розмірів. Елементарні пропорції. Космонавт, водолаз, воротар, хокеїст, робот-поліцейський. (Різана аплікація. Гуаш. Змішана техніка). |
|
19 |
Взаємозв’язок основної форми і частин. Цілісність форми. Заповнення аркуша. Розбитий глечик (Знахідка археолога). (Аплікація). |
|
20 |
Передавання основного характеру об’ємної форми. Добрий сніговик (Пластилін). |
|
21 |
Симетрія (на елементарному рівні) як засіб гармонізації форми. Сніжна зіронька горить (Витинанка). |
|
22 |
Зіставлення силуетних форм будинків. Казкове місто (Різана аплікація у сполученні з накладними елементами, витинанням та фарбою) |
|
23 |
Основні геометричні площинні форми. Танок повітряних кульок (фломастери, гуаш). |
|
24 |
Виражальні можливості силуетних форм. Чудо-дерево (На вибір: гуаш, пензель, фломастери, кольорова крейда). |
|
25 |
Узгодження силуетної форми і декору. Крила метелика. (Витинанка). |
|
26 |
Розвиток творчої уяви, образного мислення. Які бувають дерева? (Радісне, сумне, сердите: дерево під вітром; те, що тягнеться до світла, тощо). (Туш, паличка, круглий пензель, темний фломастер). |
|
27 |
Усвідомлення вибору положення аркуша паперу (горизонтальне чи вертикальне). В Африці. (Гуаш, пензель) |
|
28 |
Гарне заповнення усієї зображувальної поверхні. Квочка та курчата. (На вибір: гуаш, кольорова крейда, фломастери, робота на кольоровому або тонованому папері). |
|
29 |
Порівняльний аналіз форм та розмірів, їх складових частин (елементів). Веселий урожай. (Пластилін) |
|
30 |
Передавання основного характеру об’ємної форми. Порівняльний характер форм та розмірів. Серед урочища грибного. (Пластилін) |
|
31 |
Будиночок равлика (Пластилін) |
|
32 |
Кольорові пташки (або: свистунці). (Пластилін) |
|
33 |
Виражальні можливості сконструйованої об’ємної форми з частин. У бабусі в селі (хата, паркан, криниця, тощо). (Смужка паперу) |
|
34 |
Підсумковий урок. |
|