41 |
Контрольна робота |
|
42 |
Аналіз контрольної роботи. Вправи і задачі на додавання круглих десятків. |
|
43 |
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень буквених виразів. Календар. |
|
44 |
Розв’язування задач складанням виразу. Одиниці вимірювання часу. |
|
|
Тема. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. (11 год) |
|
45 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
46 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. |
|
47 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Короткий запис задачі за зразком. |
|
48 |
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду 40 + 47, 2 + 47. Розв’язування задач складанням виразу. |
|
49 |
Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. |
|
50 |
Числові вирази. Складання і читання числових виразів. Повторення вивченого. |
|
51 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток(загальний випадок). Задачі на дві дії. |
|
52 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, у яких результат першої дії треба порівняти з одним із даних задачі. |
|
53 |
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду: 79 – 40, 79 – 4. Знаходження остачі (здачі) в задачах на купівлю товару. |
|
54 |
Вправи і задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Знаходження невідомих компонентів дій. |
|
55 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
Тема. Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. (7 год) |
|
56 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. |
|
57 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. Творча робота над задачею. |
|
58 |
Коротка форма пояснення письмового додавання. Творча робота над задачею. |
|
59 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач. |
|
60 |
Коротка форма пояснення письмового віднімання. Розв’язування простих і складених задач. |
|