№ |
Зміст уроку |
Дата |
|
|
Тема. Закріплення знань і вмінь, здобутих
у 1 класі ( 8 год ) |
|
|
1. |
Рідна мова, мова державна. Звуки мовлення, букви, якими вони позначаються. Вимова і написання слова вересень. |
|
|
2. |
Алфавітні назви літер. Голосні і приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні. Розповідь на тему «Наші літні канікули». |
|
|
3. |
Великі літери української абетки ( алфавіту). Спостереження за смисло – розрізнювальною роллю звуків. Вимова і написання слова ґанок. |
|
|
4. |
Склад. Перенос слів з рядка в рядок складами. Правило переносу слів зі збігом приголосних звуків. |
|
|
5. |
Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок. |
|
|
6. |
Слово. Речення. Окреме написання слів у реченні. |
|
|
7. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
|
8. |
Підсумковий урок на повторення вивченого у 1 класі. Вимова й написання слів завдання, ведмідь. |
|
|
|
Тема. Мова і мовлення ( 8 год ) |
|
9. |
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Знакова природа мови. Мова знаків. |
|
10. |
Рідна мова і споріднені мови. Спостереження над звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах. |
|
|
11. |
Старі й нові слова у нашій мові. Вимова й написання слів шофер, телевізор. |
|
12. |
Усне й писемне мовлення ( говоріння і письмо ). Культура мовлення. Вимова й написання слова червоний. |
|
13. |
Практичне ознайомлення зі словами – звертаннями. Побудова діалогу за поданими запитаннями. |
|
14. |
Спостереження над силою голосу і темпом мовлення за текстами різних типів. Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. |
|
|
15. |
Практичні вправи на слухання – розуміння текстів, говоріння монологічного і діалогічного. Вимова й написання слів Україна, українець, український. |
|
|
16. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
|
|
Тема. Текст ( 5 год ) |
|
|
17. |
Що таке текст? Добір до тексту заголовка. |
|
|
18. |
Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. |
|
|
19. |
Уявлення про типи текстів – розповідь, опис, міркування. Вимова й написання слова заєць. |
|
|
20. |
Закріплення вмінь, сформованих на основі опрацьованого матеріалу про мову й мовлення, текст. Перевірка аудіативних умінь ( аудіювання). |
|
|