21. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
|
Тема. Речення ( 13 год ) |
|
22. |
Речення як група зв’язаних між собою слів, що виражають закінчену думку. Спостереження за основними ознаками речення. Розрізнення речень завершених і незавершених. Вимова й написання слів учитель, учителька. |
|
23. |
Розповідні речення. |
|
24. |
Питальні речення. Засвоєння питальних слів. Вимова й написання слова дятел. |
|
25. |
Вправа на інтонаційне виділення з речення слів, важливих для вираження думки. |
|
26. |
Спонукальні речення. |
|
27. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
28. |
Узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям. |
|
29. |
Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «З днем народження!» Вимова й написання слова листопад. |
|
30. |
Вправи на переконструювання речень, різних за метою висловлювання ( розповідне у спонукальне або питальне та навпаки ). |
|
31. |
Головні слова у реченні. Визначення головних слів у реченні. Будова речень за графічними схемами. |
|
32. |
Зв’язок слів у реченні за питаннями. Поширення речень за допомогою питань. |
|
33. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
34. |
Узагальнюючий урок за розділом «Речення». |
|
|
Тема. Слово ( 30 год ) |
|
|
Слова, які означають назви предметів |
|
35. |
Уявлення про слова – назви предметів. Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що? Вимова й написання слова портфель. |
|
36. |
Змінювання іменників ( без уживання терміна ) за зразком: один – багато. Словниково – логічні вправи. Вимова й написання слів календар, ясен, черевики. |
|
37. |
Удосконалення текстів шляхом заміни слів контекстними синонімами. |
|
38. |
Узагальнюючий урок про слова – назви предметів. |
|
39. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. |
|
40. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|