41. |
Велика буква у кличках тварин. Вживання великої літери у кличках тварин. |
|
42. |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. |
|
43. |
Закріплення правила написання географічних назв. |
|
44. |
Закріплення знань і вмінь за темою «Слова – назви предметів».Вимова і написання слова метро. |
|
|
Слова, які називають ознаки предметів |
|
45. |
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів. Вимова слова ознака. |
|
46. |
Зв’язок прикметників з іменниками. Побудова діалогу ( робота в парах).Вимова й написання слова ґудзик. |
|
47. |
Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато. |
|
48. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
49. |
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками. |
|
50. |
Назви ознак, близькі та протилежні за значенням. Диктант. |
|
51. |
Добір влучних прикметників для характеристики подій, явищ, дійових осіб. |
|
|
Слова, які називають дії предметів |
|
52. |
Уявлення про слова, що означають дії предметів. |
|
53. |
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
|
54. |
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини й множини ( без уживання термінів). |
|
55. |
Робота над діалогом, насиченим дієсловами. Виразне читання. |
|
56. |
Складання речень з дієсловами. Розповідь на тему «Як ми ліпили снігову бабу». |
|
57. |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими та протилежними за значенням. |
|
58. |
Спостереження за багатозначними словами – назвами дій. |
|
59. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
60. |
Узагальнюючий урок за темою «Слова – назви дій предметів». |
|
|
Службові слова у реченні |
|
61. |
Уявлення про службові слова у реченні. |
|
62. |
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях. |
|
63. |
Закріплення знань про службові слова. |
|
64. |
Підсумковий урок за семестр. |
|