№ |
Зміст уроку |
Дата |
|
Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова ( 7 год ) |
|
65. |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. |
|
66. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня. |
|
67. |
Практичні вправи зі спільнокореневими словами. |
|
68. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
69. |
Добір до слів – назв предметів спільнокореневих слів- назв дій та назв ознак. |
|
70. |
Розрізнення спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. |
|
71. |
Узагальнення знань і вмінь щодо кореня і спільнокореневих слів. |
|
|
Тема. Звуки і букви ( 42 год ) |
|
72. |
Звуки і букви. Алфавіт. Робота з алфавітом та орфографічним словником. |
|
73. |
Голосні звуки та букви, що їх позначають. |
|
74. |
Позначення буквами я ,ю ,є ,ї двох звуків. Спостереження за позначенням сполучення звуків [йо]. |
|
75. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
76. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки. |
|
77. |
Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених складів і звуків. |
|
78. |
Робота зі словами, наголос в яких треба запам’ятати . |
|
79. |
Узагальнюючий урок на тему «Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні». |
|
80. |
Ненаголошені голосні звуки [е ], [и ].Спостереження за вимовою і написанням. |
|
81. |
Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу. |
|
82. |
Тренувальні вправи на перевірку ненаголошеного голосного зміною форми слова та добором споріднених слів. |
|
83. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
84. |
Опрацювання текстів зі словами з ненаголошеними [е], [и]. Диктант. |
|
85. |
Добір спільнокореневих слів для перевірки ненаголошених голосних [е], [и]. |
|
86. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
87. |
Вимова й написання слів з ненаголошеними[е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. |
|
88. |
Повторення й закріплення вивченого. Перевірка аудіативних умінь ( аудіювання ). |
|
89. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Закріплення алфавіту. |
|
90. |
Звук [ф], звукосполучення [хв]. |
|