Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова

II семестр (54 год )

Зміст уроку

Дата

     

     Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова ( 7 год )

 

   65.

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

 

   66.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.

 

   67.

Практичні вправи зі спільнокореневими словами.

 

  68.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

   69.

Добір до слів – назв предметів спільнокореневих слів- назв дій та назв ознак.

 

   70.

Розрізнення спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням.

 

   71.

Узагальнення знань і вмінь щодо кореня і спільнокореневих  слів.

 

 

                 Тема. Звуки і букви ( 42 год )

 

   72.

Звуки і букви. Алфавіт. Робота з алфавітом та орфографічним  словником.

 

   73.

Голосні звуки та букви, що їх позначають.

 

   74.

Позначення буквами я ,ю ,є ,ї  двох звуків. Спостереження за позначенням сполучення звуків [йо].

 

   75.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

   76.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади і звуки.

 

   77.

Спостереження за роллю наголосу в словах. Визначення наголошених складів і звуків.

 

   78.

Робота зі словами, наголос в яких треба запам’ятати .

 

   79.

Узагальнюючий урок на тему «Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні».

 

   80.

Ненаголошені голосні звуки [е ], [и ].Спостереження за вимовою і написанням.

 

   81.

Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

 

   82.

Тренувальні вправи на перевірку ненаголошеного голосного зміною форми слова та добором споріднених слів.

 

   83.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

  84.

Опрацювання текстів зі словами з ненаголошеними [е], [и]. Диктант.

 

   85.

Добір спільнокореневих слів для перевірки ненаголошених голосних [е], [и].

 

   86.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

   87.

Вимова й написання слів з ненаголошеними[е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.

 

   88.

Повторення й закріплення вивченого. Перевірка аудіативних умінь ( аудіювання ).

 

   89.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Закріплення алфавіту.

 

   90.

Звук [ф], звукосполучення [хв].

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (22.08.2009)
Переглядів: 3224 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!