Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова

   91.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

   92.

Звуки [дж], [дз],[дз'] – вимова та позначення на письмі. Орфоепічні вправляння.

 

   93.

Звук [ґ], буква ґ. Зіставлення вимовляння звуків [г] - [ґ].

 

   94.

Буква щ, її звукове значення.

 

   95.

Уявлення про дзвінкі і глухі парні приголосні звуки.

 

   96.

Правило вимовляння дзвінких приголосних звуків в українській мові.

 

   97.

Вправи на правильне вимовляння дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу.

 

   98.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

   99.

Тверді й м’які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м’яких приголосних звуків. М’який приголосний звук [й].

 

 100.

Спостереження за твердими та м’якими приголосними в словах.

 

 101.

Позначення м’якості приголосних м’яким знаком (ь).

 

 102.

Позначення м’якості приголосних перед [о]. Перенос слів з м’яким знаком.

 

 103.

Тренувальні вправи у написанні, звуко – буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.

 

 104.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 105.

Вправляння у звуко – буквеному аналізі слів з м’якими приголосними.

 

 106.

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.

 

 107.

Перенос слів з м’якими подовженими приголосними звуками.

 

 108.

Звуковий і звуко – буквений аналіз слів, вимова й написання слів з подовженими м’якими приголосними звуками.

 

 109.

Вимова й написання слів, в яких вживається апостроф.

 

 110.

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.

 

 111.

Правило переносу слів з апострофом.

 

    112.

Закріплення правила переносу слів з апострофом. Контрольне списування.

 

 113.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 114.

Узагальнення знань і вмінь за темою «Звуки і букви». Диктант ( перевірка орфографічних та пунктуаційних умінь ).

 

   

       Тема. Повторення вивченого за рік ( 4год )

 

 115.

Повторення та закріплення вивченого про речення та текст.

 

 116.

Виконання комплексних вправ, які охоплюють розділи «Слово», «Корінь слова. Спільнокореневі слова».

 

 117.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 118.

Підсумковий урок за рік. Узагальнення і систематизація знань про звуки та букви. Перевірка вміння будувати діалог та усний переказ здійснюється впродовж II семестру.

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (22.08.2009)
Переглядів: 2721 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!