46 |
Де дружба й кмітливість, там і перемога. «Бременські музиканти» (Продовження). |
|
47 |
Що посіяв, те й пожнеш. «Вовк і кіт» (латиська народна казка). Підсумок за темою. Читання мовчки. |
|
48 |
Вступ до теми. Де ховаються казки? І. Жиленко «доброго ранку!...». Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». |
|
49 |
Де ховаються казки? В. Струтинській «Жива казка». |
|
50 |
Дива поряд із нами. Д. Павличко «Квітка». В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хмара на коня». |
|
51 |
Із фантазерами цікавіше гратися. В. Артамонова «Їжачок-реп'яшок». Характеристика дійових осіб. |
|
52 |
Урок позакласного читання.
„Я хочу сказати своє слово” |
|
53 |
Дивись так, щоб побачити; слухай так, щоб почути. В.Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». |
|
54 |
Ми - поети. В.Скомаровський «Пісенька».
В.Коломієць «Ліс і лис». |
|
55 |
Чи просто складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». |
|
56 |
Вчимося римувати слова. А. Качан «Загадки». М. Рильський «Білі мухи налетіли...». С. Жупанин «Підкажи словечко». Г. Малик «Що для чого треба?». |
|
57 |
Як закінчити казку?
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». |
|
58 |
Як закінчити казку?
О. Зима «Дві білки і лисиця». |
|
59 |
Сонячна пелюстка. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи. Підсумок за темою. Усне опитування. |
|
60 |
Урок позакласного читання. „І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом” |
|
61 |
Вступ до теми. Нумо гратися! «Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка. |
|
62 |
Українські народні співаночки. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співаночки). Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор...». І. Січовик «Сонце». |
|
|
63 |
Тими самими словами різні кажемо словами. С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А Камінчук, Д Чередниченко «Лічилки». А Качан «Закличка», «Мирилка». Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба». |
|
|
64-65 |
Грайтесь так, щоб усім було весело.
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка».
Грайтесь так, щоб усім було весело.
О. Буцень «Новий м'яч». |
|
|
66 |
Світ дитячих захоплень. Олександр Олесь «Два хлопчики». М.Рильський «Річка».
Підсумок за темою. Контроль навчальних досягнень.
Перевірка техніки читання. |
|
|
67 |
Урок позакласного читання.
„Сторінками улюблених книг” |
|
|
68 |
Узагальнення і систематизація знань учнів.
Підсумковий урок за рік.
Аудіювання. |
|
|