|
РЕЧЕННЯ. |
|
|
18 |
Аналіз контрольної роботи.
Закріплення й узагальнення знань про основні ознаки речення.
Впр. 87-90 |
С.43-45 |
|
19 |
Речення за метою висловлювання. Окличні речення. Спостереження за інтонацією та розділовими знаками.
Впр. 91-96 |
С. 45-47 |
|
20 |
Вироблення вміння інтонувати речення, різні за метою висловлювання, неокличні та окличні речення. Звертання й розділові знаки у спонукальних реченнях.
Впр. 97-105 |
С. 47-50 |
|
21 |
Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні.
Впр. 106-110 |
С.50-53 |
|
22 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст. Текст-розповідь. Складання оповідання за малюнком. |
|
|
23 |
Закріплення поняття про головні і другорядні члени речення. Зв’язок між членами речення.
Впр. 111-122 |
С.53-56 |
|
24 |
Тематичне оцінювання з теми «Речення». Диктант. Зв’язок між членами реченнями. |
|
|
25 |
Аналіз контрольної роботи. Слова з прямим і переносним значенням.
Впр. 123-127 |
С.57-58 |
|
26 |
Слова, що мають кілька значень.
Впр. 128-132 |
С. 58-61 |
|
27 |
Слова, які звучать і пишуться однаково.
Впр. 133 -136 |
С.61-62 |
|
28 |
Слова, близькі за значенням (синоніми). Робота над синонімами.
Впр. 137-140 |
С. 62-63 |
|
29 |
Практичне ознайомлення з фразеологізмами, пояснення їх шляхом добору синонімів.
Впр. 141-145 |
С. 64-65 |
|
30 |
Урок зв’язного мовлення. Про що говорить заголовок. |
|
|
31 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми).
Впр. 146-151 |
С.65-67 |
|
32 |
Тематичне оцінювання з теми « Речення», «Значення слова». Знання з мови й мовлення, мовні уміння й навички. Самостійна робота. Повторення вивченого. |
|
|
33 |
Аналіз контрольної роботи. Закінчення слова. Роль закінчень для зв’язку між словами в реченні.
Впр. 152-157 |
С. 68-70 |
|
34 |
Основа слова.
Впр. 158-162 |
С.70-72 |
|
35 |
Загальне уявлення про частини основи.
Впр. 163-167 |
С. 72-73 |
|
36 |
Спільнокореневі слова. Корінь слова.
Впр. 168-172 |
С.74-75 |
|
37 |
Вправи на розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та форм того самого слова.
Впр. 173-177 |
С.76-77 |
|