56 |
Тематичне оцінювання. Самостійна робота. Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Вимова і правопис слів з префіксами з-, с-.
Впр. 261-265. |
С.106-108 |
|
57 |
Аналіз самостійної роботи. Закріплення правила про вимову і правопис слів з префіксами з-, с-.
Впр. 266-269 |
С.108-109 |
|
58 |
Правило вживання апострофа після префіксів.
Впр. 270-273. |
С.109-110 |
|
59 |
Закріплення правила про вживання апострофа після префіксів.
Впр. 274-277 |
С.110-111 |
|
60 |
Суфікс. Ознайомлення з суфіксом як значущою частиною слова.
Впр. 278-289 |
С.112-115 |
|
61 |
Правопис слів із суфіксом –ар. Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. Порядок усного розбору слів за будовою.
Впр. 290-298 |
С. 115-119 |
|
62 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору про мороз за поданим початком і планом. |
|
|
63 |
Тематичне оцінювання. Знання з мови й мовлення, мовні уміння й навички. |
|
|
64 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за І семестр.
Впр. 299-305 |
С. 119-123 |
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
ЧАСТИНИ МОВИ. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ |
|
|
65 |
Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, прийменник. Зіставлення іменників, прикметників, дієслів за їх значенням. Питаннями. Роллю в реченні.
Впр. 1-3 |
С. 3-5 |
|
66 |
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.
Впр. 4-9 |
С. 5-7 |
|
67 |
Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю у реченні та за зв’язками з іншими словами.
Впр. 10-18 |
С. 7-10 |
|
68 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір на тему «Моє місто». |
|
|
|
ІМЕННИК |
|
|
69 |
Загальне поняття про іменник (питання, значення. Роль та зв’язок з іншими словами в реченні). Іменники, що означають назви істот та назви неістот.
Впр. 19-26 |
С. 10-14 |
|
70 |
Власні й загальні іменники. Велика буква у власних іменниках.
Впр.27-30 |
С. 14-16 |
|