Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Образотворче мистецтво

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

3 клас

І семестр 

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Майстерня живопису (7 год)

1

Колір як головний засіб виразності живопису; інструменти та мате­ріали живописця; ознайомлення з технікою роботи аквареллю. Майстерня живописця.

 

2

Гармонія споріднених кольорів у творах живопису; створення пей­зажної композиції з використанням спорідненої кольорової тами; лінія горизонту; розташування предметів у просторі. Споріднені кольори.

 

3

Поняття «протилежні (контрастні) кольори». Свідомий вибір колір­ного вирішення на підставі контрастних або споріднених кольорів; створення великого зображення на всій площини аркуша паперу. Кольорові контрасти.

 

4

Ознайомлення з особливостями роботи аквареллю (техніка вли­вання кольору в колір); заповнення площини аркуша паперу; фор­ма і колір осіннього листя. Листопад, листопад, золотиста віхола...

 

5

Малювання фігури людини; поняття про композиційний центр; ди­намічний стан об'єктів; передача характеру кольором. Осіння негода.

 

6

Формування навичок роботи з натури; малювання квітів у поворо­ті (збоку, 3/4); досягнення композиційної рівноваги; навички робо­ти мазком в акварелі. "Вже обтрусили айстри роси".

 

7

Розрізнення споріднених та контрастних кольорів, формування вмін­ня користуватись колірним колом; створення контрастно! компози­ції; виражальні можливості силуетної форми. Узагальнюючий урок. Тематична композиція.

 

У майстернях графіків, скульпторів та майстрів ДПМ (9 год)

8

Матеріали та інструменти художника-графіка; актуалізація знань про контур, силует, контраст; будова дерев певної породи. Життя дерев. Зелені друзі.

 

9

Передавання руху в природі графічними засобами; удосконалення навичок роботи в техніці гратографії; виражальні можливості лінії. "Віхола кошлата заступила сонце".

 

10

Розвиток творчої уяви; удосконалення навичок роботи в техніці мо­нотипії; основні виражальні засоби графіки (пляма, лінія, штрих, крапка); використання їх у створенні образу тварин. "Зберемо звіряток разом".

 

11

Матеріали, інструменти та обладнання скульптора; види скульпту­ри (кругла, рельєф); елементарна будова тварин; передача рухів у процесі ліплення круглої скульптури; цілісність форми. "Хто в лісі живе ?".

 

12

Види рельєфу; створення рельєфної композиції; оздоблення фор­ми декором. "Запишався наш павич".

 

13

Передавання будови фігури людини; зображення характерних поз і рухів у круглій скульптурі; відповідність частин цілому. Зимові розваги дітей.

 

14

Знаряддя праці ткаль та вишивальниць; фризова орнаментальна композиція; ритмічне чергування елементів в орнаменті; створен­ня ескізу орнаменту вишитого або тканого рушника. Чудові візерунки.

 

15

Гончарство в Україні; форми, розмір, колір традиційного посуду; узгодженість декору з формою; рапортна витинанка. Дивовижна ваза.

 

16

Залежність образу від характеру, частин, деталей та декору; ак­туалізація знань про елементарну трансформацію паперу; вистав­ка творів. Узагальнюючий урок. Тематична композиція.

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (28.08.2009)
Переглядів: 6406 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!