№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Майстерня живопису (7 год) |
1 |
Колір як головний засіб виразності живопису; інструменти та матеріали живописця; ознайомлення з технікою роботи аквареллю. Майстерня живописця. |
|
2 |
Гармонія споріднених кольорів у творах живопису; створення пейзажної композиції з використанням спорідненої кольорової тами; лінія горизонту; розташування предметів у просторі. Споріднені кольори. |
|
3 |
Поняття «протилежні (контрастні) кольори». Свідомий вибір колірного вирішення на підставі контрастних або споріднених кольорів; створення великого зображення на всій площини аркуша паперу. Кольорові контрасти. |
|
4 |
Ознайомлення з особливостями роботи аквареллю (техніка вливання кольору в колір); заповнення площини аркуша паперу; форма і колір осіннього листя. Листопад, листопад, золотиста віхола... |
|
5 |
Малювання фігури людини; поняття про композиційний центр; динамічний стан об'єктів; передача характеру кольором. Осіння негода. |
|
6 |
Формування навичок роботи з натури; малювання квітів у повороті (збоку, 3/4); досягнення композиційної рівноваги; навички роботи мазком в акварелі. "Вже обтрусили айстри роси". |
|
7 |
Розрізнення споріднених та контрастних кольорів, формування вміння користуватись колірним колом; створення контрастно! композиції; виражальні можливості силуетної форми. Узагальнюючий урок. Тематична композиція. |
|
У майстернях графіків, скульпторів та майстрів ДПМ (9 год) |
8 |
Матеріали та інструменти художника-графіка; актуалізація знань про контур, силует, контраст; будова дерев певної породи. Життя дерев. Зелені друзі. |
|
9 |
Передавання руху в природі графічними засобами; удосконалення навичок роботи в техніці гратографії; виражальні можливості лінії. "Віхола кошлата заступила сонце". |
|
10 |
Розвиток творчої уяви; удосконалення навичок роботи в техніці монотипії; основні виражальні засоби графіки (пляма, лінія, штрих, крапка); використання їх у створенні образу тварин. "Зберемо звіряток разом". |
|
11 |
Матеріали, інструменти та обладнання скульптора; види скульптури (кругла, рельєф); елементарна будова тварин; передача рухів у процесі ліплення круглої скульптури; цілісність форми. "Хто в лісі живе ?". |
|
12 |
Види рельєфу; створення рельєфної композиції; оздоблення форми декором. "Запишався наш павич". |
|
13 |
Передавання будови фігури людини; зображення характерних поз і рухів у круглій скульптурі; відповідність частин цілому. Зимові розваги дітей. |
|
14 |
Знаряддя праці ткаль та вишивальниць; фризова орнаментальна композиція; ритмічне чергування елементів в орнаменті; створення ескізу орнаменту вишитого або тканого рушника. Чудові візерунки. |
|
15 |
Гончарство в Україні; форми, розмір, колір традиційного посуду; узгодженість декору з формою; рапортна витинанка. Дивовижна ваза. |
|
16 |
Залежність образу від характеру, частин, деталей та декору; актуалізація знань про елементарну трансформацію паперу; виставка творів. Узагальнюючий урок. Тематична композиція. |
|