Зимова казка (9 год) |
17 |
Передавання просторових явищ (вигин, лінії горизонту, розташування об'єктів у просторі); передавання настрою кольором; передавання характерних поз та рухів людини у композиції. Весела зима. |
|
18 |
Досягнення рівноваги на площині шляхом рівномірного розташування елементів; формування навичок роботи пензлем; стилізація природних форм. "Замерзли квітками сніжинки на склі". |
|
19 |
Вдосконалення навичок малювання птахів; передавання просторових явищ; створення композиції з композиційним центром. "Як живеться вам, птахи?" |
|
20 |
Опрацювання силуетного зображення декором та фактурою; досягнення рівноваги на площині шляхом рівномірного розташування елементів; композиційний центр; вдосконалення навичок роботи в техніці гратографії. "Ліпить бабу дітвора". |
|
21 |
Професія архітектора; засоби художньо виразності в архітектурі; опрацювання сюжетного зображення декором; гармонійне поєднання кольорів у композиції. Льодяний палац. |
|
22 |
Національний одяг різних регіонів України; узгодження форми (деталей одягу) з декором; використання орнаментів та візерунків у створенні ескізу українського національного костюма. Одяг для казкових героїв. |
|
23 |
Складові композиції; композиційний центр; колір (контраст, розмір, розміщення), свідомо вибір цих складових; вміння передавати індивідуальні характеристики героїв казок через особливості зовнішніх ознак та одягу. Малюємо казку "Рукавичка". |
|
24 |
Казкові звірі, істоти та образи фантазії у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Малюємо казку "Кіт у чоботях". |
|
25 |
Підсумкова виставка творів; вікторина "Мова художника". |
|
Фантазуємо та творимо красу (8 год) |
26 |
Створення декоративної стилізації образу тварини; передавання руху тварини; колір і характер; елементарні прийоми декоративного розпису. "У маленької киці м'які топтаниці". |
|
27 |
Поглиблення знань про колір як засіб вираження; контрастне сполучення насичених і м'яких тонів; узгодження зображення з форматом. "Вербові котики". |
|
28 |
Малювання квітки в різних ракурсах з натури; відтінки однієї групи кольорів; кольорові нюанси; формування навичок роботи аквареллю. "Всі квіти весняні..." |
|
29 |
Декоративна переробка форми (рослин, птахів); гармонія і співзвуччя кольорів у декоративній композиції; композиційний центр. Панно з квітами. |
|
30 |
Передавання плановості відкритого простору, свідомий вибір формату; плановість у пейзажі; колір і настрій у композиції; утворення і використовування відтінків одного кольору. Травневий пейзаж. |
|
31 |
Формування уміння організувати площину аркуша для передачі власних думок і фантазій; композиційний центр; розмір; форма; колір; контраст. Космічна мандрівка. |
|
32 |
Ознайомлення з основами декоративної композиції; стилізація форм, використання декору; композиційний центр; гармонія та співзвуччя кольорів. "Садок вишневий коло хати". Тематична робота. |
|
33 |
Творчі завдання для підбиття підсумків. Вікторина "В гостях у художників"; підсумкова виставка робіт. Підсумковий урок. |
|