Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

Зимова казка (9 год)

17

Передавання просторових явищ (вигин, лінії горизонту, розташу­вання об'єктів у просторі); передавання настрою кольором; пере­давання характерних поз та рухів людини у композиції. Весела зима.

 

18

Досягнення рівноваги на площині шляхом рівномірного розташу­вання елементів; формування навичок роботи пензлем; стилізація природних форм. "Замерзли квітками сніжинки на склі".

 

19

Вдосконалення навичок малювання птахів; передавання просторо­вих явищ; створення композиції з композиційним центром. "Як живеться вам, птахи?"

 

20

Опрацювання силуетного зображення декором та фактурою; до­сягнення рівноваги на площині шляхом рівномірного розташування елементів; композиційний центр; вдосконалення навичок робо­ти в техніці гратографії. "Ліпить бабу дітвора".

 

21

Професія архітектора; засоби художньо виразності в архітектурі; опрацювання сюжетного зображення декором; гармонійне поєд­нання кольорів у композиції. Льодяний палац.

 

22

Національний одяг різних регіонів України; узгодження форми (де­талей одягу) з декором; використання орнаментів та візерунків у створенні ескізу українського національного костюма. Одяг для казкових героїв.

 

23

Складові композиції; композиційний центр; колір (контраст, роз­мір, розміщення), свідомо вибір цих складових; вміння переда­вати індивідуальні характеристики героїв казок через особливості зовнішніх ознак та одягу. Малюємо казку "Рукавичка".

 

24

Казкові звірі, істоти та образи фантазії у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Малюємо казку "Кіт у чоботях".

 

25

Підсумкова виставка творів; вікторина "Мова художника".

 

Фантазуємо та творимо красу (8 год)

26

Створення декоративної стилізації образу тварини; передавання руху тварини; колір і характер; елементарні прийоми декоратив­ного розпису. "У маленької киці м'які топтаниці".

 

27

Поглиблення знань про колір як засіб вираження; контрастне спо­лучення насичених і м'яких тонів; узгодження зображення з фор­матом. "Вербові котики".

 

28

Малювання квітки в різних ракурсах з натури; відтінки однієї гру­пи кольорів; кольорові нюанси; формування навичок роботи ак­вареллю. "Всі квіти весняні..."

 

29

Декоративна переробка форми (рослин, птахів); гармонія і співзвуч­чя кольорів у декоративній композиції; композиційний центр. Панно з квітами.

 

30

Передавання плановості відкритого простору, свідомий вибір фор­мату; плановість у пейзажі; колір і настрій у композиції; утворення і використовування відтінків одного кольору. Травневий пейзаж.

 

31

Формування уміння організувати площину аркуша для передачі власних думок і фантазій; композиційний центр; розмір; форма; колір; контраст. Космічна мандрівка.

 

32

Ознайомлення з основами декоративної композиції; стилізація форм, використання декору; композиційний центр; гармонія та співзвуччя кольорів. "Садок вишневий коло хати". Тематична робота.

 

33

Творчі завдання для підбиття підсумків. Вікторина "В гостях у ху­дожників"; підсумкова виставка робіт. Підсумковий урок.

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (28.08.2009)
Переглядів: 5340 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!