|
Міфологічні істоти — охоронці людини й природи (1 год) |
|
13 |
Образи міфологічних істот у пластиці матеріалів. Міфологічні істоти — обереги природи й людей. Практична робота (на вибір). Конструювання народних іграшок. Пошиття м'яких іграшок з тканини. Створення колективної діарамної композиції казкових і міфологічних істот |
|
|
Святкові костюми міфологічних персонажів (1 год) |
|
14 |
Особливості художнього оздоблення костюмів Діда Мороза, Снігурки. Художні техніки витинанки й розпису. Практична робота (на вибір). Проектування костюмів для міфологічних святкових персонажів. Оздоблення витинанками вітальних листівок до свята Миколая, новорічних свят |
|
|
Подарунки та сувеніри до новорічних свят (2 год) |
|
15 |
Конструктивні особливості різних матеріалів. Відображення характерних ознак людей, тварин, казкових персонажів у іграшках та сувенірах |
|
|
Практична робота. Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок, прикрас, сюрпризів з різних матеріалів |
|
16 |
Народні повір'я про магічну силу різдвяних прикрас. Практична робота. Виготовлення карнавальних масок |
|
|
II семестр |
|
|
Культура зовнішності людини (2 год) |
|
17 |
Одяг фахівців різних професій. Залежність професійного одягу від мети і умов праці. Практична робота (на вибір). Аплікація зразків одягу фахівців різних професій з тканини. Дизайн власного одягу (оздоблення стразами, бісером, наліпками тощо). Виготовлення подушечки для голок |
|
18 |
Найпростіші шви. Практична робота (на вибір). Пришивання ґудзиків. Виготовлення торбинки для дрібниць з аплікацією. Шов «штопка». Дрібний ремонт лялькового одягу |
|
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Я сам та інші люди» (1 год) |
|
19 |
Колективна творча робота на вибір |
|
|
4. Людина і знаки інформації |
|
|
Світ професій «Людина — знакові системи» (1 год) |
|
20 |
Мета й умови праці у професіях типу «Людина — знаки інформації». Практична робота (на вибір). Виготовлення ^сюжетної композиції про світ професій «Людина — знакові системи». Групова робота. Створення стіннівки «Світ професій»: "Людина — знакові системи". Екскурсія |
|
|
Умовні знаки передачі інформації (2 год) |
|
21 |
Давні і сучасні засоби передачі інформації. Поліграфія. Телеком. Реклама. Практична робота. Виготовлення власної визитівки, бейджика тощо |
|
22 |
Макетування сучасних інформаційних пристроїв (мобільного телефону, комп'ютера) |
|
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Людина — знаки інформації» (1 год) |
|
23 |
Колективна творча робота: розробка рекламних плакатів, упаковок, цукеркових обгорток за власним задумом |
|
|
5. Людина і техніка |
|
|
Світ професій «Людина — техніка» (1 год) |
|
24 |
Мета й умови праці у професіях типу «Людина і техніка».. Практична робота (на вибір). Виготовлення сюжетної композиції про світ професій «Людина — техніка». Групова робота. Створення стіннівок «Машини — помічники людини». Екскурсія |
|