№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|
І семестр |
|
|
Людина та її здоров’я (2 год) |
|
1 |
Показники здоров’я. Завдяки чому людина рухається . |
|
2 |
Здоровий спосіб життя.
Практична робота: складання власних правил здорового способу життя. |
|
|
Фізична складова здоров’я (6 год ) |
|
3 |
Працездатність учня. Активний відпочинок.
Практична робота: складання правил відпочинку на природі, біля школи, у дворі. |
|
4 |
Здоров’я і харчування. Вибір їжі та страв.
Практична робота: вивчення маркування харчових продуктів. |
|
5 |
Корисні та шкідливі мікроби. Запобігання інфекційним хворобам.
Практична робота: моделювання поведінки під час епідемії грипу. |
|
6 |
Чинники природи, що сприяють збереженню здоров’я |
|
7 |
Твоя батьківщина і здоров’я .Ознайомлення учнів з комплексом ранкової зарядки. |
|
8 |
Тематичне оцінювання. ( Практична робота, самостійна, тестова тощо)
Тем. бал |
|
|
Соціальна складова здоров’я (19 год) |
|
9 |
Сім’я як чинник здоров’я .
Практична робота: рольова гра „ Батьки і діти” |
|
10 |
Ставлення до ВІЛ – інфікованих людей
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування з ВІЛ – позитивними людьми. |
|
11 |
Вплив куріння й алкоголю на здоров’я дитини. |
|
12 |
Права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві. |
|
13 |
Права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві. |
|
14 |
Безпека вдома. Тимчасове вимкнення електричного
світла. Безпечна електрика. |
|
15 |
Правила безпечного користування електроприладами, джерелами відкритого вогню.
Практична робота: ознайомлення із застережними знаками („ легкозаймиста речовина”, „ураження електричним струмом” тощо ). |
|
16 |
Тематичне оцінювання.( Контрольна, самостійна, тестова тощо). |
|