Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

Край, де я хотів би побувати (4 год)

17

Передавання плановості відкритого простору за допомогою відміннос­ті планів за світлотоном та кольором; введення у пейзажну компози­цію зображення тіней, що падають від об'єктів; колірна гама як засіб вираження настрою у пейзажі. Зимова казка.

 

18

Плановість у композиції; заповнення площини аркуша паперу; колір та світлотональні співвідношення у композиції. "Краще гір лише гори".

 

19

Створення морського пейзажу на основі знань про повітряну перспек­тиву та колір у пейзажі; свідомий вибір теплого, холодного чи конт­растного колориту; використання техніки роботи мазком для переда­вання настрою в пейзажі. Подорож до моря.

 

20

Архітектура середньовічного західноєвропейського міста; створення «фризової» композиції у техніці витинанки; колективна робота; кольо­рові контрасти та нюанси в композиції. Подорожуємо до Європи.

 

Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтві та архітектурі (7 год)

21

Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтв); бесіда «Мис­тецькі вироби побуту»; стилізація як основа створення декоративно­го образу в ДПМ; узгодження силуетної форми, декору та кольору в декоративній композиції. Декоративно-ужиткове мис­тецтво. "Мистецькі вироби побуту".

 

22

Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису; декоративна стилізація рослинних форм; композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. "Казкова квітка Петриківки".

 

23

Основа композиції в петриківському розписі; колір, колорит, декоративні елементи у композиції; створення ескізу розпису кухонної дощечки. "Подарунок для мами".

 

24

Бесіда "Традиції народної іграшки в Україні"; особливості декоратив­ного образу, форма декоративної української глиняної іграшки. "Світ народної іграшки".

 

25

Архітектура як будівельне мистецтво; поняття про взаємозв'язок ар­хітектури з природним середовищем та призначенням; основні прин­ципи архітектури. Образ в архітектурі. "Кому належить будинок?"

 

26

Створення на основі асоціацій образу казкового будинку; узгоджен­ня декору з формою; організація роботи в парах; підсумкова вистав­ка робіт із теми. "Чарівний будинок".

 

27

Підсумко­вий урок. Тематична робота. "Ліпимо диво-звіра".

 

У світі добра і краси (7 год)

28

Народне мистецтво витинанки; проста і складена витинанки; створен­ня симетричної декоративної композиції. Чудернацька витинанка.

 

29

Асиметрична композиція у декоративному мистецтві; композиційна рівновага; доцільність використання декору у зображенні фантастич­ного образу. Казка і фантазія у народній творчості.

 

30

Портретні зображення у творах образотворчого мистецтва; особли­вості форми та пропорцій голови людини. Малюємо портрет.

 

31

Засоби створення вираз­ного портретного образу казкового героя; портретна галерея казко­вих героїв. Портрет казкового богатиря.

 

32

Узагальнення знань про засоби досягнення художньої виразності у пей­зажній композиції; створення пейзажної композиції у довільній техніці. "Свято весняної природи".

 

33

Створення декоративного панно; узагальнення знань про ескіз як під­готовчий пошуковий начерк основного твору; поетапне створення і ви­конання декоративного панно в групах. "Земля веснянкою заквітла". Тематична композиція.

 

34

Вікторина «Про що і як розповідає художник»; підсумкова виставка творів. Підсумковий урок.

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (28.08.2009)
Переглядів: 3803 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!