Край, де я хотів би побувати (4 год) |
17 |
Передавання плановості відкритого простору за допомогою відмінності планів за світлотоном та кольором; введення у пейзажну композицію зображення тіней, що падають від об'єктів; колірна гама як засіб вираження настрою у пейзажі. Зимова казка. |
|
18 |
Плановість у композиції; заповнення площини аркуша паперу; колір та світлотональні співвідношення у композиції. "Краще гір лише гори". |
|
19 |
Створення морського пейзажу на основі знань про повітряну перспективу та колір у пейзажі; свідомий вибір теплого, холодного чи контрастного колориту; використання техніки роботи мазком для передавання настрою в пейзажі. Подорож до моря. |
|
20 |
Архітектура середньовічного західноєвропейського міста; створення «фризової» композиції у техніці витинанки; колективна робота; кольорові контрасти та нюанси в композиції. Подорожуємо до Європи. |
|
Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтві та архітектурі (7 год) |
21 |
Художній образ у декоративно-ужитковому мистецтв); бесіда «Мистецькі вироби побуту»; стилізація як основа створення декоративного образу в ДПМ; узгодження силуетної форми, декору та кольору в декоративній композиції. Декоративно-ужиткове мистецтво. "Мистецькі вироби побуту". |
|
22 |
Ознайомлення з українським народним мистецтвом петриківського розпису; декоративна стилізація рослинних форм; композиційне та колірне рішення творів петриківських майстрів. "Казкова квітка Петриківки". |
|
23 |
Основа композиції в петриківському розписі; колір, колорит, декоративні елементи у композиції; створення ескізу розпису кухонної дощечки. "Подарунок для мами". |
|
24 |
Бесіда "Традиції народної іграшки в Україні"; особливості декоративного образу, форма декоративної української глиняної іграшки. "Світ народної іграшки". |
|
25 |
Архітектура як будівельне мистецтво; поняття про взаємозв'язок архітектури з природним середовищем та призначенням; основні принципи архітектури. Образ в архітектурі. "Кому належить будинок?" |
|
26 |
Створення на основі асоціацій образу казкового будинку; узгодження декору з формою; організація роботи в парах; підсумкова виставка робіт із теми. "Чарівний будинок". |
|
27 |
Підсумковий урок. Тематична робота. "Ліпимо диво-звіра". |
|
У світі добра і краси (7 год) |
28 |
Народне мистецтво витинанки; проста і складена витинанки; створення симетричної декоративної композиції. Чудернацька витинанка. |
|
29 |
Асиметрична композиція у декоративному мистецтві; композиційна рівновага; доцільність використання декору у зображенні фантастичного образу. Казка і фантазія у народній творчості. |
|
30 |
Портретні зображення у творах образотворчого мистецтва; особливості форми та пропорцій голови людини. Малюємо портрет. |
|
31 |
Засоби створення виразного портретного образу казкового героя; портретна галерея казкових героїв. Портрет казкового богатиря. |
|
32 |
Узагальнення знань про засоби досягнення художньої виразності у пейзажній композиції; створення пейзажної композиції у довільній техніці. "Свято весняної природи". |
|
33 |
Створення декоративного панно; узагальнення знань про ескіз як підготовчий пошуковий начерк основного твору; поетапне створення і виконання декоративного панно в групах. "Земля веснянкою заквітла". Тематична композиція. |
|
34 |
Вікторина «Про що і як розповідає художник»; підсумкова виставка творів. Підсумковий урок. |
|